عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار مراوه تپه : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید.


فرماندار مراوه تپه : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار مراوه تپه : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید.
 مراسم متمرکز بازگشایی مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشوروبا حضور امام جمعه، فرماندار ، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ،مشاور مدیرکل، مدیر آموزش و پرورش ، خانواده های معظم شهدا ، والدین دانش آموزان و مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه ضمن تسلیت بمناسبت ایام محرم و حادثه تروریستی اهوازو تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت : شما دانش آموزان آیندگان این مرز و بوم هستید که وظیفه ملی و شخصی شما ایجاب می کند به تحصیل و در جهت رسیدن به موفقیت تلاش مستمر داشته باشید.
وی بیان نمود : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید،اگر اراده داشته باشید برایتان ایمان می آورد،زندگی می آورد و سبب به ثمر نشستن استعدادتان خواهد شد.و ی همچنین گفت:امید باعث بهتر ساخته شدن دنیا و آخرت می شود،هر کس که امید داشته باشد و خودش را بشناسد سبب موفقیت در تحصیل و زندگی خود خواهد شد.
وی اظهار نمود:مسیر موفقیت شما دانش آموزان در مسیر معلمان و خانواده است که شما وظیفه دارید با شناخت به این مسیر و ثابت قدم بودن در آن به اوج موفقیت و دانش نائل شوید.
در ادامه حسینی پاسندی،معاون پرورشی اداره کل ؛ضمن تسلیت ایام محرم و محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت:امروز دانش آموزمحوری باید محور برنامه های آموزش و پرورش باشد و مسیر تعلیم و تربیت باید با مهارت آموزی برنامه ریزی شود تا در این مسیر با اهمیت دادن به تربیت ،مدرسه بتواند زمینه ساز شکوفایی و رشد استعدادها شود.
وی تصریح نمود:نگاه به دانش آموز در مدارس باید تربیت چند بعدی باشد تا اصل تربیت صورت بگیرد و دانش آموزان باید چگونه زندگی کردن را در این راستا در مدرسه یاد بگیرد .
در ابتدای این مراسم حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز و با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سخنان کوتاهی بیان کرد: امیدوارم امسال با کمک شما دانش آموزان و معلمان بتوانیم توانمندی های شهرستان را در عرصه های گوناگون بهتر و بیشتر به اثبات برسانیم .در کنکور سال 97، 25 دانش آموزان شهرستان توانستند در دانشگاه فرهنگیان و 2 دانش آموز شهرستان در رشته پزشکی و دانش آموزان موفق دیگری در رشته های نظری و پیراپزشکی توانستند در دانشگاه های کشور قبول شوند که این نشان از تلاش دانش آموزان ،معلمان و حمایت والدین دارد.

فرماندار مراوه تپه : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید.

 

فرماندار مراوه تپه : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید.

 

فرماندار مراوه تپه : اراده و امید است که راه موفقیت را هموار و سهل می نماید.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 427
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1984

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 262
بازدید ماه:1754
بازدید سال:8042
بازدید کل:963123