عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای اداری در فرمانداری مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای اداری در فرمانداری مراوه تپه

روز گذشته جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و سایر اعضا در دفتر کار ایشان برگزار شد.

تاجی فرماندار مراوه تپه در در ابتدای جلسه باگرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : تمام موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را مدیون خون پاک شهداء و ایثارگریهای جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم،وی دفاع مقدس را شروع خودکفایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی ارزیابی کرد و اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس شاهد موفقیت های بی نظیر در عرصه های نظامی بودیم و الحمدالله بعد ازجنگ تحمیلی نابرابر با همّت جوانان غیور ایران اسلامی و مدیریت داهیانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله شاهد خودکفایی نظام مقدس اسلامی در تمامی عرصه ها هستیم.

در ادامه فرماندار به موضوع سرشماری کشاورزی اشاره کرد و افزود: سرشماری کشاورزی به معنی شمارش تمام واحدهای تولیدی کشاورزی کشور و ثبت خصوصیات هر یک به طور جداگانه است.

تاجی گفت: اهمیت سرشماری عمومی کشاورزی، ایجاب می‌کند که بهره برداران کشاورزی با دقت وحوصله به سؤالات مأموران آمارگیر پاسخ دهند لذا باید اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌هایی که بنا به استاندارد‌ها، فعالیت کشاورزی محسوب می‌شوند، داشته باشند.

وی در پایان جلسه با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و با بیان اینكه این هفته در سراسر كشور به عنوان جشن عاطفه ها نام گذاری شده است افزود: جشن عاطفه ها جشن آموزش نوع دوستی و همیاری دانش آموزان نیازمند می باشد، وی افزود این جشن همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر كشور اسلامی برگزار میشود.

وی هدف از برگزاری این جشن را حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند دانست و افزود : با كمكهای خوب مردمی همه كودكان سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه آغاز خواهند كرد و این جشن کمک می کند تا دانش آموزان با حس خوب، کمک کردن به دیگران و لذت بخشش آشنا شوند و این بهترین نوع تعلیم و تربیت خواهد بود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 1230
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 181

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1964
بازدید سال:1964
بازدید کل:957045