عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد


اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست امان محمد باشقره فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و با حضور یوسف آخوند غراوی امام جمعه شهرستان، ناصرمحمد آخوند قزل نایب امام جمعه ، محمدرضا حاجی لی دوجی مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورا و کلیه اعضای شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه محمدرضا حاجی لی دوجی ضمن تبریک پیشاپیش هفته معلم، موضوعات جلسه را قرائت و گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با مصوبات جلسات شورای آموزش و پرروش در سال گذشته را برای اعضای تشریح کرد.

در ادامه الحاج یوسف آخوند غراوی امام جمعه شهرستان با تبریک هفته معلم، از تلاش های جانانه و شبانه روزی معلمان شهرستان تقدیر و تشکر نموده ، از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش تقدیر کرد و با اشاره به آیه « علم الانسان » گفت: خداوند در قران کریم در مورد یادگیری سفارش کرده است و اولین آیه ای که بر پیامبر اسلام نازل شد آیه « اقرا بسم ربک الذی خلق » بود که اهمیت خواندن و یاد گرفتن را نشان می‌دهد.

الحاج ناصر محمدآخوند قزل نایب امام جمعه هم در این جلسه با تبریک هفته معلم ، درمورد اهمیت کنکور ، انتخاب رشته دانش آموزان و امتحانات نهایی دانش آموزان سخنانی را بیان داشته و افزود : اهمیت کنکور بر هیچکس پوشیده نیست، چرا که دانش آموزان نتیجه ۱۲سال زحمت خودشان را باید به سرانجام برسانند به همین منظور بسیج تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری و ایجاد محیطی آرام و دلچسب جهت برگزاری آزمون سراسری الزامی است.

در ادامه امان محمد باشقره فرماندار شهرستان نیز با تبریک سالروز تأسیس سپاه و همچنین تبریک هفته سلامت و تقدیر و تشکر از امامان جمعه ، گفت : از بیانات همه اعضا که نکات خوبی را عنوان کردند، سپاسگزارم.

رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه افزود: توجه بیشتر به حوزه پرورش که مغفول واقع شده است در کنار آموزش باید با جدیت پیگیری گردد. همچنین لزوم حضور پررنگ مشاوران مجرب در مدارس برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص خودکشی، اعتیاد، فرار از منزل و ... بسیار حایز اهمیت می باشد که می طلبد کلیه اعضای شورای آموزش و پرورش دست در دست هم برای کاهش آسیب ها همکاری و اقدامات لازم را برنامه ریزی کنند.

باشقره در این جلسه تشکر ویژه ای از مجموعه آموزش و پرورش برای همکاری و همراهی درکلیه برنامه ها و مناسبت هایی که برگزار می‌شود داشت و پیشاپیش با تبریک هفته معلم بر لزوم تشکیل ستاد شهرستانی برای هفته معلم و برگزاری برنامه ای درخور برای معلمان شهرستان تاکید کرد.

همچنین افزود: همکاری همه ی اعضای محترم دربرگزاری موضوعات مهم کنکور و امتحانات نهایی با تمام امکانات و تجهیزات باید انجام شود.

کلام پایانی فرماندار این مسئله بود که اطلاع رسانی گسترده در مدارس و در فضای مجازی و نصب بنرهای با موضوع انتخاب رشته در مقطع متوسطه اول و دوم و لزوم تفهیم و اقناع سازی دانش آموزان و والدین در بحث انتخاب رشته و مقدماتی که باید رعایت شود بسیار ضروری است. ضمنا با توجه به فصل اردوهای دانش آموزی بر لزوم رعایت قوانین اردویی تاکید نمود.

 

 

 

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

 

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 24
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4492

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 260
بازدید دیروز: 258
بازدید ماه:3912
بازدید سال:10200
بازدید کل:965281