عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه شوراي اداري شهرستان با حضور امام جمعه مراوه تپه ، دکتر شهرياري ؛ رئيس دانشگاه پيام نور استان گلستان ، مسئولين ادارات شهرستان و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعيل تاجي با تسليت رحلت جانسوز حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني درخصوص سجاياي اخلاقي ايشان گفت : همانطور که همه عزيزان شاهد و آگاه هستيد ، آقاي رفسنجاني نامش در کنار انقلاب ، صحنه هاي انقلاب و وقايع انقلاب بوده و هميشه در کنار امام و رهبري ثابت قدم بودند .  فرماندار مراوه تپه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) درخصوص آيت الله رفسنجاني پرداخت .

وی افزود : حضور مردم در مراسم تشیيع پيکر آيت الله رفسنجاني نماد وحدت آحاد جامعه شد و همه ي نيروهاي انقلابي و خادمين مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي از این حرکت عظیم مردم روحيه گرفتند و همچنين دشمنان اسلام و نظام انقلابي که اين حضور بصيرانه را مشاهده نموده بودند نا اميد شدند .

رئیس شورای اداری شهرستان مراوه تپه اظهار داشت : دشمنان کشور همواره به فکر توطئه هستند و متناسب با وقايع کشور ، سناريوهاي جديدي طرح ريزي مي کنند ولي خوشبختانه مردم فهيم ايران در چند دهه ي اخير نشان داده اند در کنار رهبري محکم و استوار ايستاده اند و هميشه شخصيت ها و مسئولين نظام جمهوري اسلامي از سوي مردم مورد تکريم و احترام قرار دارند.

سپس فرماندار با بيان اينکه مراسمات دهه فجر را در ماه آتي پيش رو داريم و ليست پروژه هاي قابل کلنگ زني و قابل افتتاح ادارات جمع آوري شده است ابراز اميدواري کرد : تمام پروژه هاي شهرستان تا پايان دولت يازدهم به بهره برداري برسد .

تاجی گفت : پروژه ساختمان فرمانداري و فني حرفه اي ، جاده اميد و بند خاکي دوقلوي ساوه از عمده ترين پروژه هايي هستند که با افتتاح آن مردم منطقه از آنان بهرمند می شوند و در کنار اين پروژه ها الحمدلله نهضتي در گازرساني و آبرساني به مناطق شهرستان اتفاق افتاده و بهره مندي مناطق محروم از اين نعمات را شاهد خواهيم بود.

فرماندار مراوه تپه از کليه دستگاههاي اجرائي خواست درخصوص پيگيري جذب کامل اعتبارات تخصيصي به شهرستان از طريق ادارات کل استاني پیگیر باشند .

وی با تبريک هفته شوراي آموزش پرورش به مدير آموزش و پرورش و همکارانشان گفت : حرکت های بزرگي در حوزه آموزش آغاز شده و چندين مدرسه توسط خيرين شروع شده و اميدواريم اين روند با حمايت همه عزيزان ادامه پيدا کند و سپس با بيان روند اجرائي احداث بيمارستان و کارهاي انجام شده در خصوص نيروگاه برق مراوه تپه توضيحاتي ارائه نمود .

در خاتمه گفت : در دهه فجر امسال ضمن اينکه شاهد حضور همگاني مسئولين و آحاد جامعه باشیم ان شاا... شاهد تحولات بنيادين هم در زمينه زير ساخت ها و عمران شهرستان خواهیم بود .

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اسعدی رئیس دادگستری شهرستان و همچنین دکتر شهریاری رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان به سخنرانی پرداختند .

در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه دکتر بهزاد طعنه به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مراوه تپه معرفی شد .

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 820
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1567

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1492
بازدید سال:7780
بازدید کل:962861