عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار محترم شهرستان و با حضور میرباقری ، مدیر کل محترم سیاسی و انتخابات و سایر مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

اسمعیل تاجی ضمن قدردانی از حضور اعضا اظهار داشت : در روزهای آتی مراسم های مختلفی پیش رو داریم که از جمله آنها مراسم 13 آبان و همچنین مراسم اربعین حسینی است که هر دو برای ما دارای جایگاهی ویژه می باشد و از روزهای مهم برای ما و کشور اسلامی ما است و باید با شور و اشتیاق فراوانی برگزار شود که قطعا همین گونه خواهد شد .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به پروژه های در دست اجرای شهرستان گفت : مدیران دستگاههای دولتی در ارتباط با این پروژه ها با مدیران کل خودشان در ارتباط باشند تا اینکه حقی ضایع نشود و تمام اعتبارات بصورت کامل جذب گردد و در این قضیه جدی باشند تا انشاء الله در دهه فجر امسال شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه ها باشیم .

رئیس شورای اداری شهرستان از کلیه ادارات و ارگان ها خواست تا در جهت برگزاری مراسمات اربعین و 13 آبان اهتمام جدی و ویژه داشته باشند .

در ادامه مدیر کل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 13 آبان تصریح کرد : مبارزان انقلابی در پرتو بصیرتی که داشتند در آن روز به کمک نهضت اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب آمدند و در واقع پیش قراولان این جریان مبارک بودند و در درگاه پروردگار از همه مقرب تر بودند و گوی سبقت را از همه ربودند .

میر باقری در ادامه به بحث موضوع و شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل اشاره نموده و افزود : بحث اقتصاد مقاومتی مسأله ای است که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مطرح نمودند و دولت تدبیر و امید آن را پیگیری می کند ، مسئله اقتصاد مقاومتی یک مسئله اساسی است و باید مسئولان نظام با کارهای کارشناسی شده جهت رونق کارهای اقتصادی گام بردارند.

مدیر کل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در ادامه تصریح کرد : کارهای اقتصادی باید در همه سالها مدنظر قرار بگیرد و یک کشور زمانی می تواند سربلند باشد که تولید کننده را مورد حمایت قرار بدهد و موانع اقتصادی از سر راه تولید کننده برداشته شود که اگر چنین نشود دچار سردرگمی میشویم ، که از نمونه های آن سودهای کلان بانکی است که از تولید کننده به همراه تاخیر آن گرفته میشود و دولت قدمهای استواری در جهت حل این موضوع برداشته است تا هزینه تولید پائین آمده و تولید کنندگان تشویق شوند تا چرخهای تولید ملی را به حرکت درآورد.

وی در ادامه یادآور شد که در سال پیش رو سال 96 در 26 اردیبهشت انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا را داریم که باید طبق جدول زمانبندی که ارائه میشود آمادگی خودمان را حفظ کنیم و با خدمت بیشتری که به مردم میکنیم آنان را به نظام امیدوارتر بکنیم تا شاهد حضور پرشور مردم همچون دوره های گذشته در انتخابات باشیم و این امر تنها با ایجاد امید وانگیزه در مردم ایجاد میشود تا برگ زرین دیگری را در کشور رقم بزنیم.

ایشان همچنین در بحث سرشماری افزودند : با تلاش و جدیتی که مردم و مسئولین از خود نشان میدهند از بسیاری از کشورهای توسعه یافته و صنعتی که خود را از بسیاری از کشورهای دنیا پیشرفته تر می دانند موفق تر بوده ایم و بعنوان نمونه در سرشماری اینترنتی که در شهرستان مراوه تپه انجام شد 77 درصد مردم شرکت نمودند.

در این جلسه از روسای اداراتی که در بیشترین مشارکت را در بحث ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن داشته اند تجلیل گردید .

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 661
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1490

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 207
بازدید ماه:4292
بازدید سال:10580
بازدید کل:965661