عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار رئیس تأمین اجتماعی شهرستان با شهردار و رئیس شورای شهر مراوه تپه


دیدار رئیس تأمین اجتماعی شهرستان با شهردار و رئیس شورای شهر مراوه تپه

دیدار رئیس تأمین اجتماعی شهرستان با شهردار و رئیس شورای شهر مراوه تپه

در راستای گسترش و توسعه تعامل میان تأمین اجتماعی و مجموعه مدیریت شهری ، رئیس تأمین اجتماعی با حضور در شهرداری با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری مراوه تپه ، بیگی زاده با تأکید بر همکاری دو سویه ادارات برگزاری این قبیل جلسات را بین دو مجموعه مفید و ضروری دانست و گفت: عملکرد خوب این سازمان در حمایت از نیروی کار شهرداری بر کسی پوشیده نیست و ما نیز به همراه اعضای شورای شهر بر این امر تاکید داریم تا با همکاری و همراهی مجموعه تامین اجتماعی راهکار مناسبی برای رفع برخی از مسائل ارائه کنیم .
بک دوردی سوداگر ؛ رئیس شورای شهر مراوه تپه ضمن قدردانی از حضور رئیس تأمین اجتماعی اذعان داشت : قریب به یک دهه است که در شهر مراوه تپه به پاس تدابیر اعضای شورای شهر در دوره سوم شعبه اقماری اداره تأمین اجتماعی استقرار یافته و در آن زمان مقرر گردید که با استقبال شهروندان اگر تعداد بیمه گزاران به دو هزار نفر برسد شعبه اقماری به شعبه اصلی ارتقاء یافته و نهایتاً اداره تأمین اجتماعی مراوه تپه را ایجاد خواهند نمود و با توجه به اینکه در حال حاضر حدود سه هزار نفر بیمه گزار داریم ضرورت استقرار اداره مزبور توأم با درمانگاه در شهرستان احساس می شود که ان شاا... در این راستا شورا و شهرداری همسو با سیاست های عمومی دولت در خدمت بزرگواران خواهد بود .
رئیس تأمین اجتماعی شهرستان های کلاله و مراوه تپه ضمن قدردانی از پرداخت به موقع کسورات بیمه پیمانکاران و پرسنل شهرداری اظهار داشت : با عنایت به نگاه ویژه استان به مراوه تپه با تأمین زمین مورد نیاز اداره تأمین اجتماعی و همچنین درمانگاه در این شهر استقرار خواهد یافت که در این راستا از محضر شهردار و اعضای محترم شورای شهر در رابطه با تخصیص و یا معرفی عرصه مناسب همکاری لازم مورد تقاضاست .
پیرایش ضمن بیان تنوع و مزایای بیمه تأمین اجتماعی از شورای شهر خواست تا شهروندان را نسبت به بیمه خود و خانواده تشویق نمایند .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 853
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2013

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1488
بازدید سال:7776
بازدید کل:962857