عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه داخلی فرماندار با کارکنان فرمانداری


جلسه داخلی فرماندار با کارکنان فرمانداری

جلسه داخلی فرماندار با کارکنان فرمانداری

جلسه داخلی فرماندار شهرستان مراوه تپه که بصورت مرتب و زمانبندی شده برگزار می شود صبح روز گذشته با حضور کارکنان فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار با ارائه ی گزارشی از اقدامات فرمانداری در حوزه های مختلف ,موفقیت و پیشرفت شهرستان را مرهون تلاش دسته جمعی و پیوسته کارشناسان حوزه های مختلف فرمانداری در شهرستان دانست.

تاجی خاطر نشان کرد: در سالی که برگزاری دوانتخابات مهم را در پیش روی داریم باید با دقت نظر و رعایت موارد قانونی انشا الله در انجام وظایف خود کوشا و فعال باشیم.

فرماندار مراوه تپه دراین جلسه فلسفه تشكيل نشست هاي اين چنيني را بهره گيري از نظرات ، پيشنهادات و انتقادات همكاران در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های دولت و رفع کاستی های احتمالی عنوان نمود.

وی افزود: اعضاء و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند در امر برگزاری انتخابات در سال جاری با رعایت اصل بی ‌طرفی و با برنامه ‌ریزی منسجم در چارچوب قوانین و مقررات، انجام وظیفه کنند.

تاجی افزود:یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید در سال جاری برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان مراوه تپه ، بر پایبند بودن به قانون، رعایت نظم و انضباط اداری ، هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات و نهادها، آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها و دستورات، پیگیری و انجام دیگر امورات اداری همزمان با اجرای برنامه های انتخابات، برگزاری منظم جلسات، خبر رسانی دقیق تمامی موارد انتخابات، تقسیم کار وهماهنگی لازم تاکید نمود.

درادامه این جلسه کارکنان و مسئولین واحدهای مختلف فرمانداری به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری انتخابات سال جاری پرداختند.

جلسه داخلی فرماندار با کارکنان فرمانداری

جلسه داخلی فرماندار با کارکنان فرمانداری


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 968
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 806

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1494
بازدید سال:7782
بازدید کل:962863