عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند


مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جلسه شورای اداری اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به شکرانه دولت جهادی، انقلابی، خدمتگذار و مردمی دولت سیزدهم و با تلاش‌های شبانه روزی و رویکرد برنامه محوری و عدالت محوری و نگاه ویژه دکتر علی محمد زنگانه استاندار معزز و محترم و معاونین ایشان به مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار اقدامات و خدمات بسیار خوبی در شهرستان مراوه تپه انجام شده و یا در دست اقدام می‌باشد.

امان محمد باشقره ضمن برشمردن نقش مردم در مشارکت و توسعه همه جانبه کشور اظهار داشت: در حکومت اسلامی مشی و نگاه ما مردم محوری و مبتنی بر مردم است و از طرفی شعار و حرکت دولت جناب آقای آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم دولت مردمی است.

وی همچنین ضمن ارج نهادن به حضور به موقع مردم در صحنه ها و تاثیر حضور آنان گفت: همه ما به نقش محوری مردم در شکل گیری انقلاب، دفاع مقدس، تهدیدها و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و‌ تمام مراسمات، انتخابات و راهپیمایی ها و سایر صحنه ها آگاه هستیم و هرگز فراموش نخواهیم کرد که همه ما برای رشد و توسعه شهرستان به اصل مهم وحدت و همدلی، مشورت و کارگروهی و کار جمعی پایبند هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان مراوه‌تپه افزود: روند توسعه شهرستان شتاب بیشتری گرفته است و جا دارد از اهتمام ویژه، هدایت‌ها ، مساعدت‌ها و راهبری های استاندار محترم ، معاونین و مشاورین ایشان و مدیران كل ستادی استانداری تقدیر و تشکر نمایم.

باشقره پیگیری اعتبارات تخصیصی را ضروری دانسته و گفت: با توجه به اینکه در پایان سال مالی ۱۴۰۲ قرار گرفتیم و با عنایت به تخصیص آخرین اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی کلیه مدیران نسبت به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان مراوه تپه همچنین افزود: رویکردهای هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته در سال ۱۴۰۲ و سیاست‌های تدوینی در جمع بندی نهایی پروژه های پیشنهادی و اولویت بندی های اعتبارات در سال ۱۴۰۳ باید در راستای ۵ اصل باشد.

* اصل اول: اتمام پروژه های نیمه تمام ، اثرگذار و محرک و قابل افتتاح در هفته دولت و دهه مبارک فجر سالجاری امسال سال بسیار مهمی می باشد و همه ما دولتمردان دولت سیزدهم در راستای ایجاد اعتماد و امید بیشتر در دل مردم اقدام و تلاش نمائیم.

* اصل دوم: پوشش دهنده تحقق حداکثری مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور محترم و هیأت دولت باشد.

*اصل سوم: اجرائی نمودن و تحقق صد در صدی کلیه مصوبات جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ، در سفرهای شهرستانی و شهری استاندار محترم که این مصوبات در حکم میثاق نامه ای است بین ما فرمانداری و مسئولین ادارات و همه در بروز رسانی مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان و شهر گلیداغ اقدام نمایند.

* اصل چهارم: رعایت ابلاغیه سیاست‌های کلی و تاکیدات برنامه هفتم و قانون بودجه سال ۱۴۰۳

* اصل پنجم : در راستای تحقق شعار و نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به "سال جهش تولید با مشارکت مردم"

نماینده عالی دولت با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در آستانه فرارسیدن ۳۵ مین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم مبنی بر برگزاری هرچه شایسته تر و باشکوهتر این مراسم ، همه دستگاهها و ادارات مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در آستانه فرا رسیدن فصل برداشت پاییزه محصولات کشاورزی، آمادگی، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از طرف کلیه ادارات عضو شورای کشاورزی را الزامی دانست.

نماینده عالی دولت همچنین اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آتش سوزی در مراتع و جنگل ها، رعایت الگوی مصرف و صرفه جوئی در مصرف برق، صداقت، امانت، انصاف در انجام وظایف و لزوم پاسخگویی یکسان به عموم مراجعین با رعایت طرح تکریم ارباب رجوع تأکید داشتند.

در ادامه این جلسه دستیار ویژه استاندار محترم با اشاره به نزدیکی مراسم بزرگداشت سالگرد تولد مختومقلی فراغی گفت: این همایش یک همایش بین المللی است و نگاه به آن باید فرانگاهی به سایر جلسات و همایش‌ها باشد.

علوی با اشاره به اهداف دشمن برای از بین بردن فرهنگ اسلامی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد فرهنگ اسلامی را از ما گرفته و فرهنگ خود را غالب کند و ما باید هوشیار باشیم.

وی افزود: کارهای انجام شده در آرامگاه مختومقلی فراغی نشان دهنده اهتمام ویژه مدیریت شهرستان است.

مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

 

مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

 

مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

 

مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

 

مردم در دولت سیزدهم نقش و محور اساسی را بازی می‌کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 43
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4541

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 531
بازدید ماه:11639
بازدید سال:57172
بازدید کل:1012253