عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند


فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

 

امان محمد باشقره فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جشن بزرگ دختران انقلاب ویژه گرامیداشت دهه فجر گفت: در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نهضت اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب به نقطه عطف رسیده و پیروز شد و الحمدالله امروز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شهر مرزی شهرستان مراوه‌تپه جشن می‌گیریم.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مراوه‌تپه اظهار کرد: به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به شکرانه دولت خدمت گذار و مردمی دولت سیزدهم و با تلاش‌های شبانه روزی و رویکرد برنامه محوری و عدالت محوری جناب آقای دکتر زنگانه استاندار محترم اقدامات و خدمات بسیار خوبی در شهرستان مرزی مراوه‌تپه انجام شده و یا در دست اقدام می باشد و روند توسعه شهرستان شتاب بیشتری گرفته است .

نماینده عالی دولت افزود: در طول ۲/۵سال خدمت دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اعتباراتی حدود ١١٤١ میلیارد تومان هزینه شده و پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در دهه مبارک امسال ۳۲۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۶۸۱ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم مراوه‌تپه از رئیس جمهور محترم گفت: استقبال بی نظیر شما از ریاست محترم جمهور برکات زیادی داشت و ره آورد این سفر هزار و ۶۶۵ میلیار تومان بود که ۱۲۰ میلیارد تومان آن مختص به آموزش و پرورش می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه اظهار داشت: ۲ ماموریت مهم راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را پیش رو داریم که بسیار مهم است.

وی گفت: وقتی به تاریخ انتخابات ادوار گذشته شهرستان نگاه می‌کردم مردم این شهرستان اکثرا رتبه اول تا سوم را در حضور و مشارکت به خود اختصاص داده‌اند و این بار که سفر ریاست محترم جمهور شرایط را برای ما مهیا کرده قطعا اعتقاد دارم که با حضور و مشارکت صد در صدی خود رتبه اول را کسب خواهیم نمود.

فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

 

فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

 

فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

 

فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

 

فرهنگیان سفیران جهاد تبیین هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 40
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4325

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 262
بازدید ماه:1842
بازدید سال:8130
بازدید کل:963211