عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بانک‌ها در مراوه‌تپه حامی خوبی برای کشاورزان و دامداران هستند


بانک‌ها در مراوه‌تپه حامی خوبی برای کشاورزان و دامداران هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بانک‌ها در مراوه‌تپه حامی خوبی برای کشاورزان و دامداران هستند

 

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: کشاورزان با توجه به خشکسالی و سرمازدگی در سال‌های اخیر متحمل خسارات زیادی شدند که بانک‌ها حامی خوبی برای این عزیزان بودند.

لقمان قربانی جلسه اجرای کشاورزی قراردادی گندم آبی در سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ اظهار کرد: هنوز هم بسیاری از کشاورزان و دامداران به خاطر خسارات وارده و همچنین دیون خود به بانک‌ها دچار مشکلاتی می‌باشند و انتظار می‌رود که مدیران بانک‌ها تا برداشت محصولات دامی و کشاورزی برای تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی این تلاشگران عرصه تولید همکاری و مساعدت لازم را با آنان انجام دهند.

در ادامه این جلسه مدیریت شعب بانک کشاورزی گلستان ، روسای بانک‌های ملی، کشاورزی و سپه شهرستان مراوه‌تپه ضمن اظهار اطلاع از مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان مرزی مراوه‌تپه قول همکاری را برای ادامه حمایت از این اقشار اعلام نمودند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مراوه‌تپه نیز در ادامه این جلسه با ارائه آماری از حوزه کاری خود گفت: در راستای اتخاذ سیاسیت‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی و با عنایت به فراهم بودن زيرساخت مناسب، اجرای کشاورزی قراردادی گندم آبی در سطح ۲ میلیون هکتار از اراضی آبی زیر کشت گندم آبی در تمامی استان‌های کشور مشمول کشاورزی قراردادی قرار گرفت.

دکتر روان در خصوص مزایای این طرح برای کشاورزان افزود: اختصاص سهمیه کودی به میزان ۳۰۰ کیلو کود ازته، ۱۵۰ کیلو کود فسفاته و ۱۰۰ کیلو کود پتاسیم، پرداخت بهای ۵۰ درصد قیمت کود فسفاته و پتاسه و ۸۰ درصد بیمه در زمان تحویل گندم به غله که‌ از بهای گندم تحویلی کسر خواهد شد.

وی هچنین بیان داشت: پرداخت ۱۰۰ هزار تومان یارانه به ازای هرتن گندم تحویلی به عنوان‌ کرایه حمل گندم به کشاورز طرف قرارداد در دستور کار این مدیریت می‌باشد.

دکتر روان هدف از اجرای طرح را حمایت مالی کشاورزان عنوان نموده و گفت: ترویج و ترغیب کشاورزان به استفاده از کودهای پايه ازته، فسفاته و پتاسه به صورت متعادل و با هدف افزایش کارایی و جذب کودها توسط گندم از خاک و جبران خسارت وارده به محصول گندم در زمان بروز حوادث احتمالی غیرمترقبه و یا تنش‌های محیطی می‌باشد.

بانک‌ها در مراوه‌تپه حامی خوبی برای کشاورزان و دامداران هستند

 

بانک‌ها در مراوه‌تپه حامی خوبی برای کشاورزان و دامداران هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 99
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3517

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1488
بازدید سال:7776
بازدید کل:962857