عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار شهرستان مراوه تپه : دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند


فرماندار شهرستان مراوه تپه : دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار شهرستان مراوه تپه : دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند

 

لقمان قربانی امروز پنجشنبه ۱۸فروردین ۱۴۰۱ در (جلسه ماهیانه دهیاران ، توصیه واکسن جهادی) بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه ابتدا با اشاره به شیطنت دشمنان نظام در عرصه داخلی و جهانی افزود، باتوجه به شکست دشمنان در زمینه بین المللی تفرقه افکنی در بین مردم را در پیش گرفته است که نیازمند هوشیاری همگانی است.

وی ضمن قدردانی از کادر شبکه بهداشت و درمان گفت:اکنون که دولت واکسن را با هزینه زیاد تامین و پرسنل زحمتکش شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان به در خانه ها میآیند شما دهیاران عزیز اهالی روستای خود را به واکسن زدن ترغیب نمائید.

قربانی با اشاره به وجود ظرفیتهای گردشگری این شهرستان افزود، دهیاران برای معرفی بیشتر روستاها و جذب توریست و توسعه اقتصادی روستاها اقدام به تشویق روستائیان به احداث بومگردی نمایند.

فرماندار شهرستان مراوه تپه ضمن معرفی مهندس محمد برزین بعنوان سرپرست اداره منابع طبیعی این شهرستان گفت: بدلیل حیاتی بودن موضوع منابع طبیعی و محیط زیست اعضای محترم شوراها و دهیاران عزیز نسبت به حفظ، احیا و توسعه محیط زیست و جنگلها که امانتی از گذشتگان است برای انتقال به آیندگان تلاش نمایند.

وی ضمن قدردانی از استاندار گلستان افزود، بحمدالله استاندار محترم جناب آقای دکتر زنگانه نگاه بسیار مثبت و محرومیت زدایی به شهرستان مراوه تپه داشته و در تخصیص اعتبارات و ارائه خدمات دستور دادند که در این خصوص طبق ضریب دو انجام گیرد که این امر جای خوشبختی دارد و بهمین دلیل دهیاران در اجرای پروژه ها با جدیت و سرعت عمل اقدام نمایند و استعلامات بنیاد مسکن و ادارات دیگر سعی شود که دو هفته بیشتر طول نکشد.وی در خصوص طرح کوچ‌ ۶روستای بخش گلیداغ گفت که نامه روستاهای فوق به تهران ارسال گردید.

در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان،مدیران ادارات محیط زیست ، برق ، آبفار ، راهداری ، بنیادمسکن ،ورزش و جوانان و منابع طبیعی در خصوص پروژه ها و برنامه های خود در بخش گلیداغ گزارشاتی را ارائه داده و از دهیاران خواستار ارتباط، تعامل و همکاری بیشتر شدند.

در پایان این جلسه دهیاران پیرامون مشکلات و برنامه های روستای خود با مدیران مربوطه به تبادل نظر پرداختند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 184
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3041

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1495
بازدید سال:7783
بازدید کل:962864