عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه ستاد دهه فجر شهرستان مراوه تپه برگزار شد


جلسه ستاد دهه فجر شهرستان مراوه تپه برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه  ستاد دهه فجر شهرستان مراوه تپه برگزار شد

   لقمان قربانی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه بهمن گفت: بحمدالله از ۳۴۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد تومان، 22 هزار خانوار بهره مند خواهند گردید.

وی با اشاره به استعدادهای موجود این شهرستان گفت :برای توسعه شهرستان از ظرفیتهای سرمایه گذاری شهرستان استفاده خواهیم نموده و از سرمایه گذاران خارج از شهرستان نیز در صورت تمایل آنان استقبال مینماییم.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مراوه تپه با اشاره به برنامه های دهه فجر افزود، در صورت مساعد بودن وضعیت کرونایی بنا داریم جشنهای دهه مبارک فجر امسال را هر چه باشکوهتر برگزار نمائیم و بهمین خاطر ضمن برگزاری جشن در تمام روستاهای شهرستان، در مراکز دو بخش مرکزی و گلیداغ جشنهای ویژه تری خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه آذین بندی شهر ، نواختن زنگ انقلاب ، دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه خودرویی، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی بر سر در خانه های شهدا را از برنامه ایام دهه فجر دانسته و گفت : درختکاری هم از دیگر برنامه های ما بوده و با کاشت ۲۳ هکتار از اطراف آرامگاه مختومقلی فراغی و حصار کشی آن در اولویت خواهد بود.

امام جمعه شهرستان مراوه تپه نیز در ادامه این جلسه گفت: دهه فجر یکی از بهترین روزهای تاریخ میباشد.

یوسف آخوند غراوی افزود ، بنده هم از طرف اهالی مرزنشین این شهرستان ، دهه غرور آفرین فجر را به ملت ایران تبریک عرض نموده و اعلام میدارم که همیشه با حضور خود در تمام مناسبتها پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام ممشلی رئیس سابق شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان ، معرفی آقای اسدالله اسکندری از سوی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تبریک گفته و برای وی آرزوی توفیق نمود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 478
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2846

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1487
بازدید سال:7775
بازدید کل:962856