عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار مراوه تپه : توسعه و تحول واقعی در شهر خواسته شهروندان از شوراها و شهرداری است .


فرماندار مراوه تپه : توسعه و تحول واقعی در شهر خواسته شهروندان از شوراها و شهرداری است .

فرماندار مراوه تپه : توسعه و تحول واقعی در شهر خواسته شهروندان از شوراها و شهرداری است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، بیست و هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر مراوه تپه با حضور فرماندار ، شهردار و کارشناسان عمرانی و مالی شهرداری در محل دفتر شورا برگزار شد .
فرماندار مراوه تپه با تسلیت ایام محرم به لزوم توجه به فضاسازی در شهر اشاره کرد و گفت : ماه محرم ماهی است که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی درس حریت ، عدالت ، عزت ، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت .
اسمعیل تاجی ضمن تأکید بر وظایف ذاتی و قانونی شورای اسلامی شهر اذعان داشت : شوراها به عنوان یک نهاد مدنی در نظام اسلامی و مولود مبارک انقلاب ، مظهر شایستگی مردمی هستند که با اعتماد به افراد منتخب در انتظار توسعه و تحول واقعی در شهر می باشند .
وی با قدردانی از تعامل شوراها و مجموعه شهرداری با سایر ادارات و ارگان های شهرستان افزود : انسجام و یکپارچگی در بدنه شورای شهر و شهرداری می تواند پشتوانه مستحکمی برای خدمت رسانی به شهروندان باشد .
شهردار مراوه تپه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های آقای فرماندار و اعضای شورای شهر گفت : با مدیریت بهینه زمان و نیروی انسانی ، افزایش درآمد و ایجاد منابع پایدار را سرلوحه کار خود در قرار داده ایم که بحمدالله با همت پرسنل و کارگران زحمت کش شهرداری افزایش درآمد چشمگیری نسبت به ماههای قبل داشته ایم .
سپس خانم بیگی زاده اطلاعات و آمار دقیقی از وضعیت مالی و عمرانی شهرداری در 5 ماهه اول سال 97 ارائه داد .
در ابتدای جلسه بک دوردی سوداگر ضمن خیر مقدم به اعضای شورا به ویژه مهمانان جلسه فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت و اظهار داشت : همه ما باید سیره و سنت ائمه به خصوص حضرت امام حسین (ع) در خدمت رسانی خالصانه و صداقت در گفتار و کردار را الگو قرار دهیم .
رئیس شورای شهر مراوه تپه با اشاره به گذشت یکسال از دوره پنجم شورای شهر و خدمات انجام شده در شهر افزود : شورای شهر یک نهاد تصمیم ساز و تصمیم گیر در شهر بوده و به این لحاظ هم از یک طرف تعامل خوب و سازنده ای با ادارات و ارگان های شهرستان دارد و از طرف دیگر مشکل گشای شهروندان در حد توان است .
وی اضافه کرد : در دوره پنجم شورای شهر کمیسیون های شورا به ویژه کمیسیون عمران شورا فعال شده و علاوه بر نظارت دقیق بر طرح های عمرانی شهرداری از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران بهره مند می شود که نتیجه بارز آن در افتتاحیه های هفته دولت با افتتاح پروژه های مختلف شهرداری نمایان بود .
در ادامه جلسه برخی از موضوعات مربوط به شورا و شهرداری مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 1476
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1980

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1483
بازدید سال:7771
بازدید کل:962852