عضویت    ورود
ورود به سایت
» » تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم دو وظیفه اصلی دولت ها می باشد.


تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم دو وظیفه اصلی دولت ها می باشد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم دو وظیفه اصلی دولت ها می باشد.

  آیین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه با حضور محمود ربیعی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، فرماندار ، نماینده شرق گلستان و مدیر عامل شرکت گاز گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، محمود ربیعی روز شنبه در مراسم افتتاح متمرکز طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مراوه تپه اظهار داشت: بهره مندی 85 درصد از روستاهای استان بویژه روستاهای مناطق مرزی از نعمت گاز طبیعی درحالی است که کمتر کسی فکر آن را می کرد.
وی با قدردانی از تلاش های شرکت ملی گاز ایران و گلستان در گازرسانی به شهرها و روستاهای این استان، گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت های آن درحوزه های مختلف به هیچ وجه قابل مقایسه با رژیم گذشته نیست.
ربیعی اضافه کرد: امروز به برکت امنیت و آرامش کشور که حاصل تلاش رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی ما است و درسایه تلاش دولت ها بویژه دولت یازدهم خدمات قابل توجهی درحوزه های مختلف در اقصی نقاط کشور و استان انجام شده است.
وی، تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم را دو وظیفه اصلی دولت ها دانست و تصریح کرد: خدمت جوهره اصلی نظام جمهوری اسلامی است و درهیمن راستا توجه به مناطق محروم و مرزی و رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات از اولویت های دولت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان یادآور شد: همه اقوام و مذاهب ساکن در جمهوری اسلامی شهروند درجه یک نظام و دولت هستند و هیچ تفاوتی در خدمت رسانی بین آنان وجود ندارد.
ربیعی افزود: با توجه تلاش های دولت یازدهم در توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و توزیع عادلانه امکانات و خدمات، مردم دوباره به این دولت اعتماد و سکان هدایت چهار سال آینده را به دکتر روحانی واگذار کردند.
وی گفت: دولت قدردان اعتماد مردم است و همه تلاش خود را برای خدمت به مردم و رفع کمبودها و مشکلات به کار خواهد گرفت و دراین راه همه مردم و گروه های سیاسی نیز باید به دولت کمک نمایند.
 دراین مراسم فرماندار مراوه تپه نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش های دولت درچهار سال گذشته قدردانی کرد و گفت: توجه دولت تدبیر و امید به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت های این شهرستان مرزی قابل تقدیر است.
اسماعیل تاجی افزود: دولت در چهار سال گذشته 6 هزار میلیارد ریال در پخش زیر ساخت های عمرانی و آبادانی شهرستان هزینه شده که شرکت گاز اولویت اول را در این زمینه دارد.ما با پروژه هایی که در حال اجرا داریم بیش از 750 میلیارد ریال شرکت گاز در این 4 سال اجرا کرده و یا در برنامه های آتی اجرایی خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: درسایه تلاش دولت از سال 93 تاکنون 70 تا 80 درصد روستاهای مراوه تپه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که اگر روستاهای در طرح کوچ نبودند تا پایان امسال بیش از 90 درصد روستاها از نعمت گاز بهره مند می شدند.
تاجی، مجموع اعتبارات عمرانی و تملک دارایی های مراوه تپه درسال جاری را افزون بر 410 میلیارد ریال به جز اعتبارات ملی اعلام کرد و گفت: در روزهای آینده عملیات اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان مرزی نیز آغاز می شود.
وی تصریح کرد: مجموعه اقدامات دولت در مراوه تپه درچهار سال گذشته سبب شد تا بیش از 90 درصد مردم این منطقه مرزی، رای اعتماد مجدد به دکتر روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت امسال دهند.
شهرام کوسه غراوی نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه درمجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز گلستان نیز در سخنان جداگانه ای به بیان گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خود پرداختند.
در این آیین بهره برداری متمرکز از 35 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان مراوه تپه که طرح های آبیاری قطره ای و کلاسیک، طرح های عمرانی و گازرسانی به 9 روستا را از مهمترین آنها می باشد، با افرون بر 448 میلیارد ریال هزینه آغاز شد.
<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم دو وظیفه اصلی دولت ها می باشد.

 

تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم دو وظیفه اصلی دولت ها می باشد.

 

تامین امنیت و ارائه خدمات به مردم دو وظیفه اصلی دولت ها می باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 447
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1719

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1487
بازدید سال:7775
بازدید کل:962856