عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سخنرانی فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه


سخنرانی فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سخنرانی فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، در چهارمین روز از هفته دولت فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه سخنرانی کرد .

اسمعیل تاجی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای دولت ؛ رجایی و با هنر اظهار داشت : کلیه دستاورد های نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است و دولتمردان باید رجایی و باهنر را به عنوان الگوی خدمتی خود قرار دهند .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به کمی ها و کاستی هایی که در شهرستان وجود دارد افزود : با وجود همه کمبود ها و کاستی ها تمام تلاش دولت تدبیر و امید در جهت رفع محرومیت و توسعه همه جانبه شهرستان بوده و خدمات ارزنده ای را در طول سه سال گذشته ارائه کرده است .

نماینده عالی دولت در مراوه تپه  امنیت و وحدت موجود در شهرستان را از ارادت قلبی مردم ولایتمدار به نظام جمهوری اسلامی و روحانیت معزز منطقه و همچنین همدلی و انسجام مسئولین شهرستان دانست و گفت : حفظ نظام و پاسداری خون شهیدان که جان شیرین خود را فدای میهن کرده اند وظیفه یکایک افراد جامعه است .

فرماندار مراوه تپه تصریح کرد : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید  طرح های عظیمی در شهرستان مراوه تپه اجرایی شده و بسیاری از آنها برای اولین بار اتفاق افتاده است که از این طرح ها می توان به افتتاح شبکه دیجیتال ، افتتاح اولین کارخانه آرد ، افتتاح اولین جایگاه CNG  ، افتتاح اولین سالن ورزشی بخش گلیداغ ، افتتاح اولین سالن ورزشی روستایی در روستای قره گل ، افتتاح اولین اینترنت روستایی در روستای قازانقایه ، افتتاح اولین شبکه گازرسانی در بخش گلیداغ ، افتتاح اولین مرکز تخصصی درمان بستر در شهر مراوه تپه و اخیراً هم افتتاح اولین شبکه 3G در شهرستان مراوه تپه اشاره کرد .

رئیس شورای اداری شهرستان مراوه تپه با اشاره به ظرفیت های موجود

در شهرستان به ویژه سرمایه های انسانی خاطر نشان کرد : دولت تدبیر و امید در استفاد از نیروهای بومی و سپردن مسئولیت های خطیر به ایشان عملکرد خوبی داشته و علاوه بر آن با انتخاب جناب آقای مهندس غراوی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های شهرستان افزوده شده است .

سخنرانی فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه

سخنرانی فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه

سخنرانی فرماندار در نماز جمعه شهر مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 909
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1419

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 260
بازدید ماه:4112
بازدید سال:10400
بازدید کل:965481