عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان مراوه تپه به مناسبت هفته دولت


برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان مراوه تپه به مناسبت هفته دولت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان مراوه تپه به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، به مناسبت هفته دولت نشست خبری فرماندار شهرستان مراوه تپه با خبرنگاران صدا و سیما ، روزنامه ها و سایت های خبری تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از خبرنگاران در خصوص برنامه های هفته دولت در شهرستان مراوه تپه اظهار داشت : امسال به یاری خداوند بیش از 60 پروژه عمرانی ، اشتغالزایی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد .

فرماندار مراوه تپه در خصوص اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران قبلی و دولت های پیشین خاطر نشان کرد : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید توجه مسئولین استانی و کشوری به مراوه تپه با هدف محرومیت زدایی و اشتغال پایدار در روستا مخصوصاً در روستاهای مرزی ، رشد و توسعه شهرستان شتاب چشمگیری یافته است .

وی افزود : در این خصوص در سه سال متوالی شهرستان مراوه تپه از نظر اعتبارات جزء دومین یا سومین های استان در بین 14 شهرستان بوده است و سفر و رابطه با سفرها و دیدارهای مکرر استاندار محترم و مسئولین استانی و کشوری به مراوه تپه همین بس که استاندار محترم خود 10 بار در شهرستان حضور یافته است و با توجه به این حمایت ها شهرستان شاهد تحولات بسیاری بود به عنوان مثال می توان از افتتاح جایگاه CNG ، کارخانه آرد ، سالن های ورزشی روستایی در بخش گلیداغ و مرکزی ، گازرسانی به روستاهای بخش گلیداغ و مرکزی ، اینترنت روستایی ، شبکه های دیجیتال تلویزیون ، تنها مرکز درمان بستر شهر مراوه تپه ، جایگاه سوخت روستایی در قره گل ، شبکه 3G ، کلنگ زنی نیروگاه برق 25 مگا واتی ، استقرار ادارات ، احداث باغات مثمر پسته و زیتون و ... برای اولین بار در شهرستان را نام برد .

در این نشست خبری خبرنگارانی از خبرگزاری صدا و سیما ، ایرنا ، همشهری ، مدیر سایت راه اترک و سایر سایت های خبری و مدیران گروه های مجازی و ... حضور داشتند .

برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان مراوه تپه به مناسبت هفته دولت

برگزاری نشست خبری فرماندار شهرستان مراوه تپه به مناسبت هفته دولت


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 634
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1407

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1487
بازدید سال:7775
بازدید کل:962856