عضویت    ورود
ورود به سایت
» » امام جمعه و فرماندار مراوه تپه در پیامی مشترک از مردم شهرستان خواستند با حضور پرشور در انتخابات ، همدلی و همزبانی را به منصه ظهور برسانند .


امام جمعه و فرماندار مراوه تپه در پیامی مشترک از مردم شهرستان خواستند با حضور پرشور در انتخابات ، همدلی و همزبانی را به منصه ظهور برسانند .

امام جمعه و فرماندار مراوه تپه در پیامی مشترک از مردم شهرستان خواستند با حضور پرشور در انتخابات ، همدلی و همزبانی را به منصه ظهور برسانند .

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه ، الحاج خوجه دردی آخوند غراوی فر امام جمعه و اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه در آستانه انتخابات هفتم اسفند ، در بیانیه ای مشترک مردم شهرستان را به حضور گسترده در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه دعوت کردند .

متن بیانیه به این شرح است: 

نقش و اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست . یکی از اهداف پلید و شوم دشمنان قسم خورده اسلام و ایران ، دور کردن مردم از صحنه های انقلاب به ویژه صحنه انتخابات است . اما مردم هوشیار ، بصیر ، آگاه و ولایتمدار ایران این رویای دشمنان را به کابوسی وحشتناک مبدل ساخته اند و در همه عرصه های ملی ، مذهبی ، سیاسی و اجتماعی حضوری پر شور و شعور داشته اند .

مردم سرفراز شهرستان مراوه تپه همگام با سراسر ایران عزیز ، همانگونه که در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شعارهای کوبنده و قاطعانه حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای مقدس انقلاب و منویّات مقام معظم رهبری اعلام کرده اند در انتخابات هفتم اسفند نیز به پای صندوق های رأی آمده و با حضور حداکثری ضمن مشارکت در تعیین سرنوشت کشور حمایت خود را از نظام و دولت به منصه ظهور خواهند گذاشت . حضور ما نشانه وحدت ، شعور سیاسی و اقتدار نظام است . وعده دیدار ما هفتم اسفندماه ، شعب اخذ رای درشهرستان مراوه تپه .

الحاج خوجه دردی آخوند غراوی فر                                      اسمعیل تاجی   

   امام جمعه شهر مراوه تپه                                      فرماندار شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 865
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1078

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:1495
بازدید سال:7783
بازدید کل:962864