عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه


بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

  جلسه بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه با حضور تاجی فرماندار شهرستان, معاون فرماندار و بخشداران مراوه تپه ,دهیاران و شوراها و اعضا نظام فنی روستایی,رؤسای بانکها و ادارات در دفتر فرماندار تشکیل گردید.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، حسینی نیا معاون فرماندار ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری ,اولویت حال حاضر شهرستان را مقاوم سازی دانست و ضمن اشاره به زلزله های اخیر این بلایای طبیعی ررا برای شهرستان هشدار دانست.
در این جلسه صابری مدیر بنیاد مسکن شهرستان با اشاره به آمار سرشماری نفوس مسکن سال 95 ,وضعیت واحدهای مسکونی شهرستان را نگران کننده دانست و اعلام کرد براساس آمار نفوس و مسکن سال 95 ,حدود80درصد واحدهای مسکونی کم دوام و یا بی دوام هستند که اگه حادثه ای طبیعی رخ دهد ,قطعا شاهد بحرانی عظیم خواهیم بود.
ایشان از شوراها و دهیاران خواست تا نسبت به اطلاع رسانی مردم از پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ 18 و 20 میلیون با کارمزد 4 درصد و دوره بازپرداخت 15 ساله اقدام کنند.
در بخش دیگر از جلسه بخشداران و دهیاران به بیان مشکلات موجود در راه مقاوم سازی پرداختند و خواستار مساعدت بانکها شدند.
 
در ادامه مهندس محسنی کارشناس مسول اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گزارش مبسوطی از روند مقاوم سازی در استان و شهرستان مراوه تپه ارائه نمودند و اعلام کردند علیرغم پیگیری ها و مقاوم سازی ها در استان 56 درصد واحدهای مسکونی کم دوام و بی دوام هستند که این عدد در مراوه تپه به حدود 80 درصد میرسد و همه ما شوراها دهیاران بانکها و همه مسؤلیم.
 
تاجی فرماندار مراوه تپه ضمن تشکر از برگزاری جلسه با اشاره به زلرله بم ,وزرقان,و کرمانشاه ,این حوادث را هشداری برا همه دانستند و عنوان نمودند که با پیشگیری این گونه حوادث را با مقاوم سازی مدیریت کنیم .
 
وی در مورد اعتبارات در نظر گرفته شده جهت مقاوم سازی توسط دولت اظهار داشت : دولت تسهیلات خوبی جهت مقاوم سازی در نظر گرفته پرداخت وام 20 میلیونی در نقاط مرزی و 18 میلیونی در دیگر روستاها و تفاهم نامه های دیگر بنیاد مسکن با بنیاد مستصعفان,بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام , اقدامات خوب و مناسبی است که اکنون وظیفه دهیاران و شوراها و بخشداران هست تا با اطلاع رسانی و تشویق بتوانند روند مقاوم سازی را تندتر کنند.
ایشان  همچنین از ناظرین و طراحان نظام فنی روستایی خواستند تا با دقت بیشتر نظارت بر واحدها را در برنامه خود قرار دهند .
در پایان فرماندار مراوه تپه ضمن تشکر از فعالیت بنیاد مسکن شهرستان در بخش مقاوم سازی خواستار  همراهی بیشتر بانکها با توجه به آمار بسیار تامل بر انگیز 80 درصدی در بی دوام بودن  شهرستان شدند و عنوان کردند که وظیفه بانکها مساعدت و همراهی با مردم در این بخش می باشد.

بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

 

بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

 

بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

 

بررسی وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان مراوه تپه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 601
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1838

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1482
بازدید سال:7770
بازدید کل:962851