عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، سيزدهمين جلسه ستاد انتخابات شهرستان با حضورکارکنان فرمانداري و اعضای ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه تشکيل شد .

اسمعيل تاجي ضمن یادآوری مراحل و فرآيندهاي مختلف انتخابات که برابر برنامه زمان بندي انجام گرفته اظهار داشت : با صدور شروع انتخابات در اسفند ماه سال 95 توسط وزير محترم کشور و تعيين معتمدين محلي و پس از آن انتخاب اعضاي اصلي و علي البدل هيات اجرائي شهرستان و بخش هاي تابعه صورت گرفت و در ادامه آن ثبت نام از داوطلبين پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در فرمانداري و بخشداري هاي تابعه و در حال حاضر نيز بررسي سوابق داوطلبين از مراجع چهارگانه ماده 46 قانون که در حال انجام است و اعضای ستاد نسبت به انجام امور مربوطه اهتمام لازم را داشته باشند .

فرماندار مراوه تپه با تاکيد بر حضور منظم و مرتب کارکنان بويژه در ايام انتخابات گفت : اميدوارم کليه کارکنان با حضور مداوم و مستمر در فرمانداري و بخشداري هاي تابعه با همدلي و انسجام کامل در انجام امور انتخابات همديگر را ياري نمايند تا اين امر خطير را به نحو مطلوب بر سر منزل مقصود برسانيم .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه با يادآوري در پيش بودن مراسم بزرگداشت مختوم قلي فراغي و حضور اقشار مختلف مردم منطقه و استانهاي همجوار تصریح کرد : مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی فرصت مناسبي است که علاوه بر تبادل فرهنگي ، مي توان از اين فضا براي ارتقاء و افزايش مشارکت مردم در انتخابات بهره برد .

وي با تاکيد بر استفاده از پتانسيل بانوان در جهت افزايش مشارکت در پاي صندوقهاي راي گفت : لازم است از ظرفيت بانوان در جهت اطلاع رساني در بين خانواده استفاده نمود .

سپس هر يک از حاضرين پيرامون حوزه کاري خود در انتخابات مطالبي بيان نمودند .

برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 428
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1625

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 601
بازدید ماه:1483
بازدید سال:7771
بازدید کل:962852