عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراسم معارفه اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه


مراسم معارفه اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه

مراسم معارفه اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه

روز گذشته با حضور معاونت فرهنگی ومعاونت اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان مراسم معارفه اولین رئیس اداره تبلیغات شهرستان مراوه تپه در فرمانداری برگزار گردید. اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم بیان داشتند: سازمان تبلیغات اسلامی از زمان تأسیس به فرمان حضرت امام (ره) نقش اساسی در پیشبرد اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی داشته و در این عرصه نیز توانسته گام های بنیادی و استواری بردارد.

وی با اشاره به نقش فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و اهمیت آن در پیشبرد اهدف انقلاب اسلامی بر همکاری، تعامل ، همفکری و وحدت مسئولین در خدمت به مردم و در راستای نظام و اهداف دولت تأکید کردند.

حجت الاسلام نجفی معاونت فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرغم و دهه ولایت  و با تشریح اهداف سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشتند: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی امانت است ، ایشان در ادامه برتلاش و فعالیت مسئولان در خدمت به اهداف والای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کردند.

در ادامه حاج آخوند غراوی امام جمعه مراوه تپه با اشاره به این نکته که در عصر کنونی انجام فعالیت های تبلیغی برای روشن شدن افکار عموم در مورد مسایل روزمره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، عنوان کرد: وظایف علما در این برهه از زمان بسیار سخت و دشوار است.وی اظهار داشت: علما با علم و دانش مذهبی خود راه را برای مردم روشن نموده و از ورود افراد مسلمان به بیراهه جلوگیری می کنند و این قشر از تمام وجود خود برای راهنمایی و ارشاد مردم بهره می برند.در پایان حجت الاسلام امیر شاهی به عنوان اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه معرفی شد.

مراسم معارفه اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه

مراسم معارفه اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 1128
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 725

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 264
بازدید دیروز: 605
بازدید ماه:1057
بازدید سال:7345
بازدید کل:962426