عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه با حضور مسوولین ادارات شهرستان تشکیل شد.
اسمعیل تاجی  ضمن عرض تبریک عید سعید فطر و همچنین هفته قوه قضائیه و شهدای 7 تیر ماه و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق خدمتگزاری دولت تدبیر و امید اظهار داشت :
همانطور که مستحضرهستید جلسه ای که در ماه قبل داشتیم از مسئولان خواسته شد گزارشی از اقدامات در زمینه بودجه ادارات مربوطه خود داشته باشند چه کارهایی را می خواهند انجام دهند و آیا دیدار با مسئولان استانی داشته اند ؟ و اینکه روسای ادارات می توانند با هماهنگی فرمانداری ، مدیر کل مربوطه را به جلسه شورای اداری شهرستان دعوت و مدیر شهرستان ارائه گزارش نمایند .
رئیس شورای اداری شهرستان افزود : اولویت های شهرستانی را مورد اهمیت قرار دهند آب ـ مهار آبهای مرزی ـ ورزش و روسای آبفار و مدیریت جهاد کشاورزی و اداره ورزش و جوانان پیگیر امورات مربوط به اداره خود باشند تا بتوانیم با همکاری و تعامل ادارات شهرستانی و استانی و نماینده محترم مشکلات آب و ورزش و ... را حل نماییم .
 
فرماندار مراوه تپه در ادامه بیان نمود : که دشمنان ایران بخصوص آمریکا و نیروهای تکفیری نظیر داعش می خواهند نقشه های شوم خود را علنی نمایند و در امور ایران مداخله و تداخل ایجاد نمایند که خوشبختانه با آگاهی و هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی و سپاه پاسداران ، دشمنان نمی توانند نقشه های شوم خود را علنی نمایند .
وی در ادامه از کلیه ادارات خواست با همدلی و تعامل و یکدلی به مردم خدمت نمایند و ارباب رجوع را با روی خوش و رفتار خوب راهنمایی و کمک نمایند .
 
سپس حاج آخوند غراوی فرامام جمعه شهرمراوه تپه بیان داشت : اتحاد و همدلی و همراهی شما مدیران و روسای دستگاههای اجرایی باعث می شود که امور فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و ... شهرستان پیش برود و همه بدانید که این دنیا محل آزمون الهی می باشد و امیدوارم تمامی شما بزرگواران از این آزمون سربلند بیرون بیایید زیرا بهترین دین ، دین اسلام ، بهترین رسول ، رسول اکرم (ص) و بهترین کتاب ، کتاب قرآن می باشد و سلامتی و سربلندی شما بزرگواران را از خداوند متعال خواهانم .
در ادامه  سروان خسروی ضمن تشکر از کلیه روسایی که در زمینه محرومیت زدایی و طرح شهید شوشتری در شهرستان و روستاها فعالیت می کنند بیان داشتند :
ازادارات خواستارم که کلیه اقداماتی که در خصوص طرح شهید شوشتری انجام میگردد به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به همراه مستندات ارسال گردد .
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سالن ورزشی سپاه شهرستان آمادگی کامل دارد که با تخفیف ویژه با ادارات شهرستان در خصوص ورزش همکاری نماید .
وی افزود : اعزام راهیان نور را داشته ایم و مسئول بسیج ادارات و مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان مشخص گردیده است . ساخت دو حوزه مقاومت بسیج در بخش گلیداغ را در پیش رو داریم که از همکاری بخشدار و دهیار و شورا تشکر و قدردانی میگردد .
در ادامه کن سال بخشدار بخش گلیداغ ضمن یادآوری اینکه پروژه های عمرانی در حال انجام و پیشرفت است عنوان داشت : در خصوص صرفه جویی در مصرف برق در نماز جمعه شهرستان اطلاع رسانی گردید و مشکل تعویض شناسنامه و کارت ملی با توجه به بعد مسافت در بخش گلیداغ انجام گردد.
سپس کیاستی ریاست اداره برق شهرستان در خصوص صرفه جویی در مصرف برق توضیحاتی ارائه نمود .
درپایان نوروزی رئیس بنیاد شهید شهرستان کلاله و مراوه تپه با بیان اینکه از نظر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان گلستان رتبه اول را دارا می باشد از کلیه ادارات خواستند مستندات خود را در صورت دیدار با خانواده این عزیزان به بنیاد شهید و امور ایثارگران کلاله ارسال نمایند .
 

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 411
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1669

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1976
بازدید سال:1976
بازدید کل:957057