عضویت    ورود
ورود به سایت
» » راستی آزمایی تسهیلات ، اعتبارات را به سمت اهداف واقعی اشتغال سوق خواهد داد


راستی آزمایی تسهیلات ، اعتبارات را به سمت اهداف واقعی اشتغال سوق خواهد داد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

راستی آزمایی تسهیلات ، اعتبارات را به سمت اهداف واقعی اشتغال سوق خواهد داد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، رئیس ستاد اشتغال مراوه‌تپه در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان اظهار داشت : یکی از اولویت‌های بسیار مهم ما در شهرستان اشتغال می‌باشد.

امان محمد باشقره افزود: با تقویت اشتغال شاهد ایجاد انگیزه و روحیه در جوانان خواهیم بود که منجر به افزایش ازدواج و تشکیل خانواده و فرزندآوری و کاهش معضلات اجتماعی در جامعه می‌گردد.

. فرماندار شهرستان مراوه‌تپه ، ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد علوی گفت: این اقدامات منشاء خدمات و برکات بسیار مهمی در سطح شهرستان شده است.

وی تأکید نمود: تسهیلات پرداخت شده باید به سمت هدف اشتغال واقعی سوق پیدا نماید و راستی آزمایی و پایش و نظارت چه قبل از پرداخت و چه بعد از پرداخت تسهیلات صورت گیرد تا از انحرافات جلوگیری گردد.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه همچنین افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی دارای اعتبار تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ لیست کلیه دستگاه‌های اجرایی پرداختی تسهیلات خود را جمع بندی و گزارش کامل آن را در قالب فایل اکسل به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسال نمایند.

رئیس ستاد اشتغال این شهرستان تاکید نمود که اعتبارات مشاغل خانگی طبق برش پیشنهادی اداره تعاون کار و رفاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بین دستگاه‌ها تخصیص یابد. وی اظهار داشت: مبالغ پرداخت تسهیلات به متقاضیان به صورت نسبی و به میزان نیاز کارگروه مربوطه طرح ها بوده و متقاضیان نیز سهم آورده ای داشته باشند.

. نماینده عالی دولت در پایان گفت: نظارت کلیه تسهیلات اشتغالزایی به صورت فشرده آغاز و تا پایان طرح کلیه دستگاه‌های اجرایی و بدون وقفه ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه مجری برنامه های بنیاد علوی استان گلستان گفت: حوزه ماموریت بنیاد علوی در سال جهش تولید با مشارکت مردم، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایدار اقشار ضعیف خواهد بود. مریم رزاقی اظهار داشت: در این راستا طرح حیات ( حمایت یکپارچه اشتغال و تولید) اجرا می شود.

. وی در خصوص اهداف طرح فوق گفت: در این راستا طرح حیات با اهداف ذیل اجرا می شود: • پیشرفت و رشد اقتصادی • احیای روستاها • افزایش بهره وری واحدهای تولیدی • ارتقای استانداردهای زندگی اقشار ضعیف و محرومین در مناطق محروم و روستایی، تقویت امید در جوامع روستایی و عدم مهاجرت به شهر

رزاقی در ادامه افزود: همچنین تدوین سند شناخت شهرستان گام اول اجرایی طرح است که پس از آن نقاط هدف مورد شناسایی و بررسی قرار خواهد گرفت که این مسئله به ایجاد مشاغل پایدار در زمینه طرح های خویش فرمایی و کار فرمایی کمک می کند. در ادامه این جلسه مفیدی راد سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد جذب اعتبارات جزء ٣ بند ب تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ پرداخته و بر لزوم وظیفه مندی دستگاه‌های مسئول در خصوص نحوه هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی دستورالعمل نظارت بر اعتبارات مشاغل خانگی را تشریح نمود.

در ادامه بخشداران بخش مرکزی و گلیداغ و رؤسای ادارات ،نسبت به گزارشات ارائه شده نظرات خود را ارائه دادند.

راستی آزمایی تسهیلات ، اعتبارات را به سمت اهداف واقعی اشتغال سوق خواهد داد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 18
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4696

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 21
بازدید ماه:5861
بازدید سال:51394
بازدید کل:1006475