عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است


دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن عرض تسلیت ماه محرم و تشکر از مدیران ادارات شهرستان بابت مساعدت و همکاری در برگزاری انتخابات اخیر، اظهار داشت: مردم ۶ روستای ساکن در کاسه سد چایلی در مدت ۱۸ سال از کلیه خدمات محروم بودند.

امان محمد باشقره افزود: نیروگاه برق گازی شهرستان جهت تامین بخش زیادی از برق مورد نیاز این شهرستان نیاز به ارتقا دارد و برای تامین برق مورد نیاز این شهرستان در مواقع قطع برق باید مراوه‌تپه به رینگ آشخانه استان خراسان شمالی متصل شود.

نماینده عالی دولت بیان کرد: حدود ۸۵ درصد از روستاهای مراوه‌تپه از امکانات اولیه مانند برق، گاز و آب بهره مند هستند و احداث جاده پست دره به جرگلان خراسان شمالی شهرستان را از بن بست خارج خواهد کرد.

باشقره همچنین از مدیران دستگاه‌های عضو خدمات سفر درخواست کرد تا به منظور رفاه حال مسافران تابستانی کمیته های مرتبط فعال بوده و مدارس تعیین شده برای اسکان مسافران را آماده نموده و برای ارتقاء ایمنی جاده ها ، نظافت مساجد بین راهی و نظافت و پاکسازی معابر شهری و روستایی اقدامات لازم انجام گیرد.

وی در ادامه جهت جلوگیری از ضعف ولتاژ برق صرفه جویی برق در ادارات را خواستار شد.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه ضمن خواستار تکریم ارباب رجوع بر برخورد خوب با ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی تاکید نمود.

باشقره همچنین جهت جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان ، خواستار راستی آزمایی طرح ها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی شد.

در ادامه این جلسه سید نجیب حسینی نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و رشد شهرستان محروم مراوه‌تپه به برنامه‌ بلند مدت و همکاری مدیران و کارشناسان برای تدوین و اجرای آن نیاز دارد.

سیدنجیب حسینی اظهار کرد: باید تلاش کنیم منابع اعتباری در طول چهار سال فعالیت مجلس به این شهرستان هدایت شود تا شاخص‌های توسعه مراوه‌تپه به میانگین استانی برسد.

نماینده مردم شرق گلستان با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری برای توسعه اشتغال در منطقه، گفت: ظرفیت‌های شهرستان شناسایی و سرمایه گذاران را به سمت این ظرفیت‌ها هدایت خواهیم کرد.

حسینی، تکمیل سد چایلی را از جمله پروژه‌های مهم مراوه‌تپه برشمرد و گفت: در رابطه با تامین اعتبار این پروژه با وزیر نیرو مذاکره شد چون تحول اقتصادی، رونق گردشگری و توسعه منطقه از مزایای به ثمر نشستن آن است.

وی افزود: ساخت سد چایلی از حدود ۲ دهه قبل با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی و جلوگیری از خسارت جانی و مالی به مردم و همچنین تقویت آب مورد نیاز ۱۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مراوه‌تپه آغاز شد اما روند ساخت این سازه به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار متوقف گردید.

حسینی وحدت و همدلی را مهمترین عامل توسعه منطقه دانست و افزود: نباید اجازه دهیم بر وحدت و رفاقت حاکم بر مردم منطقه کوچکترین خدشه‌ای وارد شود.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از مشکلات روستاهای چهار شهرستان شرق استان را با همکاری گروه‌های مشاور احصا کردیم و این روند ادامه دارد و خود را موظف می‌دانیم پیگیر حل مشکلات با اولویت اول و دوم باشیم.

حسینی افزود: مکاتبات با مدیران استانی و وزرا برای رفع مشکلات روستاها در دستور کار است و تمام نیازمندی‌ها را برای مدیران مرتبط می‌فرستیم تا بر اساس آن پیگیر جذب منابع اعتباری شوند.

در این جلسه ائمه جمعه شهرستان مراوه‌تپه، شهر گلیداغ و روستای قازانقایه ضمن عرض تسلیت ماه محرم تشکر از آهاد جامعه جهت شرکت در انتخابات ، مشکلات عمرانی و فرهنگی را بیان نموده و خواستار توجه مسئولین شدند.

در پایان این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونین اداره آب و فاضلاب و برق گلستان، پیرامون اقدامات انجام گرفته و برنامه های آینده حوزه کاری خود گزارشاتی را ارائه نمودند.

 

دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

 

دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

 

دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

 

دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

 

دولت سیزدهم در شهرستان مراوه‌تپه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 19
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4676

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 21
بازدید ماه:5874
بازدید سال:51407
بازدید کل:1006488