عضویت    ورود
ورود به سایت
» » امنیت و سلامت دو مؤلفه بسیار مهم هستند


امنیت و سلامت دو مؤلفه بسیار مهم هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

امنیت و سلامت دو مؤلفه بسیار مهم هستند

 

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای پروژه احداث ساختمان گروهان مرزی این شهرستان ، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: در قرآن کریم و در آیات و روایات هم دو موضوع امنیت و سلامت، مهم برشمرده شده است ( النعمتان، والمجهولتان؛ والأمن و العافیه = دو نعمت است که قدرش دانسته نمی شود ؛ امنیت و سلامت ) و تلاش برای توسعه آن وظیفه همگان است.

امان محمد باشقره گفت: با توجه به اینکه پروژه احداث ساختمان گروهان مرزی جزو پروژه های مصوب سفر دور اول ریاست محترم جمهور بوده و با عنایت به تخصیص اعتبار به این پروژه و انتخاب پیمانکار، پس از صدور مجوزهای قانونی جهت احداث گروهان مرزی مراوه‌تپه ، اجرای پروژه فوق همکاری و مشارکت همگان را می طلبد.

باشقره همچنین پد فرود بالگرد در مجاورت بیمارستان را که در داخل عرصه متعلق به گروهان مرزی احداث شده است را یکی از اولویت‌های حیاتی در مواقع اورژانسی جهت انتقال سریع مصدومین و بیماران دانسته و خواستار احداث آن در قسمتی از عرصه متعلق به خود بیمارستان در نزدیکترین و مناسب ترین مکان به بیمارستان شدند .

در ادامه این جلسه سرگرد رزاقی فرمانده گروهان مرزی مراوه‌تپه ضمن تشکر از فرماندار به جهت فراخوانی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای کمک و مشارکت در احداث این پروژه گفت: احداث پروژه گروهان مرزی مراوه‌تپه باعث ارتقاء جایگاه این شهرستان از نظر امنیتی مرزها خواهد بود.

همچنین در ادامه این جلسه مدیران ادارات شهرستان آمادگی خود را برای همکاری در اجرای این پروژه اعلام نمودند.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در پایان این جلسه، به همراه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، فرمانده گروهان مرزی ، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان، برق و معاون اداره منابع طبیعی شهرستان مراوه‌تپه از محل احداث گروهان مرزی و پد بالگرد بیمارستان بازدید به عمل آوردند.

امنیت و سلامت دو مؤلفه بسیار مهم هستند

 

امنیت و سلامت دو مؤلفه بسیار مهم هستند

 

امنیت و سلامت دو مؤلفه بسیار مهم هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 40
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4622

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 21
بازدید ماه:5871
بازدید سال:51404
بازدید کل:1006485