عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پرچم مقدس و سه رنگ ایران اسلامی در جوار آرامگاه عارف و شاعر بزرگ، مختومقلی فراغی به اهتزار درآمد


پرچم مقدس و سه رنگ ایران اسلامی در جوار آرامگاه عارف و شاعر بزرگ، مختومقلی فراغی به اهتزار درآمد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پرچم مقدس و سه رنگ ایران اسلامی در جوار آرامگاه عارف و شاعر بزرگ، مختومقلی فراغی به اهتزار درآمد

 

به مناسبت 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران و با حضور امان محمد باشقره فرماندار شهرستان، ارازدوردی دوجی بخشدار بخش مرکزی، محمدرضا حاجی لی دوجی مدیر آموزش و پرورش، اسدالله اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، سعید گرگانلی دوجی سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و تعدادی از کارکنان شهرداری مراوه‌تپه طی مراسمی پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران در جوار آرامگاه شاعر و عارف بزرگ ، مختومقلی فراغی به اهتزار درآمد.

فرماندار شهرستان در این مراسم گفت : در روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نوع نظام به عنوان جمهوری اسلامی توسط مردم با رای بالا انتخاب شد، نظامی که در آن دو رکن اساسی جمهوریت و اسلامیت هر دو با هم لحاظ می‌شود و حکومتی تاسیس می‌شود که سابقه تاریخی ندارد، حکومتی که از روی الگوی حکومت نبوی و علوی اقتباس شده است، حکومتی را که، ولی فقیهی مجتهد به دور از هوا و هوس زمام امور آن را بر عهده دارد. در روز پربرکت ۱۲ فروردین که روز جمهوری اسلامی ایران نامیده شده است، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت.

امان محمد باشقره اظهار کرد: شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون‌ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه‌ها در جای جای ایران اسلامی فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه ریزی می‌کرد که عدالت اسلامی، از هدف‌های والای آن بود. چه زیبا و خاطره انگیز است، عدد دوازده: شمار ماه‌های سال در نزد خدا ۱۲ ماه است؛ دوازده برگزیده خداوند، در میان بنی اسرائیل؛ دوازده چشمه که به فرمان خدا برای بنی اسرائیل در دوران سرگردانی از زمین جوشید؛ دوازده برج فلکی و آن گاه دوازده امام معصوم که درود خدا بر آنان باد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 14
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4454

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 200
بازدید دیروز: 260
بازدید ماه:4112
بازدید سال:10400
بازدید کل:965481