عضویت    ورود
ورود به سایت
» » دیدار فرماندار به همراه تعدادی از مدیران ادارات با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان


دیدار فرماندار به همراه تعدادی از مدیران ادارات با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 دیدار فرماندار به همراه تعدادی از مدیران ادارات با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه؛ به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار، امان محمد باشقره فرماندار شهرستان مراوه‌تپه به همراه تعدادی از مدیران ادارات شهرستان با حضور در سپاه شهرستان با سرهنگ عباسی فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند‌.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: مردم غیور و مرزنشین مراوه‌تپه با حضور پر شورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و اقتدار ملی شان را به نمایش گذاشتند و اولین تو دهنی را به دشمنان نظام و اسلام زدند و باعث نا امیدی آنها شدند.

امان محمد باشقره افزود: بسیار خرسندیم که امروز سپاه در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها حضور مؤثری دارند زیرا نقش مهم سپاه پاسداران در تمام عرصه‌های داخلی و بین المللی بسیار مبرهن و واضح است.

وی ادامه داد: در هر مواقعی که کار ضروری و بحرانی پیش بیاید و احساس شود که کار باید به صورت جهادی و انقلابی انجام شود بسیج و سپاه با تشکیل قرارگاه ورود پیدا می‌کند و در حوادث‌های اخیر فداکاری سپاه برای همه اثبات شده است و در انتخابات‌ها هم بخش عمده کار بر دوش این نیروهای جان برکف است که از پاسداران تشکر می‌کنم و به نیروهای بسیج و سپاه که کارشان حفظ انقلاب و ارزش‌هاست افتخار می‌کنیم.

امان محمد باشقره فرماندار شهرستان مراوه‌تپه اضافه کرد: روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بهانه شد تا از پاسداران عزیزمان تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم در همه مراحل زندگی موفق باشند و شاهد حفظ اقتدار نظامی کشورمان باشیم.

سرهنگ عباسی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مراوه‌تپه در پایان این دیدار ضمن تبریک این اعیاد گفت: تشکر می‌کنم از ابراز لطف همگی و معتقدیم هر کسی در هر لباسی که در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قدم بر می‌دارد پاسدار واقعی است و قطعا هدف همه مسئولان عزیز خدمت است.

 دیدار فرماندار به همراه تعدادی از مدیران ادارات با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 35
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4348

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 199
بازدید دیروز: 258
بازدید ماه:3851
بازدید سال:10139
بازدید کل:965220