عضویت    ورود
ورود به سایت
» » اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد


اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ،امان محمد باشقره فرماندار مراوه‌تپه در اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای این شهرستان اظهار کرد: ۷۲ نماینده فرماندار در شهرستان مراوه‌تپه بر روند اجرایی انتخابات نظارت دارند و با هم عهد بستیم انتخاباتی سالم و بی‌شک و شبهه برگزار کنیم و لازمه برگزاری این نوع انتخابات دقت هیأت‌های اجرایی است.

فرماندار مراوه‌تپه گفت: نمایندگان فرماندار، کلید دار اصلی شعبه‌ها هستند و با اشراف کامل به مقوله برگزاری انتخابات باید وظیفه خود را طبق چارچوب قانون به انجام رسانند.

وی گفت: هیأت‌های اجرایی متشکل از معتمدین مردم هستند و این افراد در این هیات‌ها و شعب اخذ رأی مسئولیت مهم و خطیر را بر عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه‌تپه افزود: نماینده فرماندار برای نظارت بر عملکرد اعضای شعبه اخذ رأی مطابق قانون عمل خواهد کرد و هماهنگی‌ها و مدیریت روند اجرایی انتخابات در ۷۲ شعبه اخذ رأی است .

فرماندار مراوه‌تپه با تاکید بر ضرورت اهمیت تسلط مجریان به قانون گفت: ویژگی اصلی نماینده فرماندار تسلط به قانون است، پایه و اساس کار انتخابات قانون و اشراف داشتن مجریان برگزاری انتخابات به بند بند قوانین جاری انتخابات است.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: باید سعی کنیم انتخاباتی روان و با حفظ کرامت رأی دهنده ترتیب دهیم و اجرای اینها نیازمند قدری نظم و هماهنگی است.

باشقره در پایان چند توصیه به نمایندگان فرماندار داشت :

۱- نمایندگان فرماندار در شعبه‌های اخذ رای اختیار کامل داشته و تمام مسئولیت شعبه بر عهده شما عزیزان خواهد بود و سایر هیأت‌های بازرسی، نظارتی و نیروهای امنیتی در کنار شما حضور دارند. ۲- شما نمایندگان فرماندار به هیچ عنوان نمی‌توانید مسؤلیت خود را به شخص دیگری تفویض کنید، کلید دار اصلی شعبه‌ها شما عزیزان هستید. ۳- شما باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون حق الناس دانستن رأی مردم و در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه ، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار ببندید. ۴- نمایندگان فرماندار در انتخابات باید نقش محوری در شعب اخذ را داشته باشند. ۵- برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم از تأکیدات مقام معظم رهبری است و برگزاری انتخابات سالم در گرو انتخاب شما نمایندگان با تجربه فرماندار در شعب اخذ رای است. ۶- رای مردم حق الناس است از آن محافظت می شود. * امین و امانت‌داری * قانون مدار * رازدار را در سر لوحه خود قرار دهید. ۷- شما نمایندگان فرماندار به عنوان مشاورین امین و اعضای هیأت اندیشه ورز حقیر تا زمان انتخابات در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم خصوصا نسل جوان در راستای حضور حداکثری، پر شور،پر نشاط و آگاهانه مردم در انتخابات تلاش نمائید.

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد

 

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد

 

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد

 

اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 88
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4300

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 228
بازدید ماه:4526
بازدید سال:10814
بازدید کل:965895