عضویت    ورود
ورود به سایت
» » استقبال از حضور پرشور جوانان و بانوان متدین، متعهد و امین در شعب اخذ رأی


استقبال از حضور پرشور جوانان و بانوان متدین، متعهد و امین در شعب اخذ رأی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

استقبال از حضور پرشور جوانان و بانوان متدین، متعهد و امین در شعب اخذ رأی

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جلسه مشترک هیات اجرائی و هیات نظارت بر انتخابات گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم از ریاست محترم جمهور و ره آورد و مصوبات بسیار خوب این سفر الحمدالله شرایطی را به وجود آورد که با عنایت به نزدیکی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، حس همگرایی، وحدت و همراهی مردم ، دولت و نظام، ان شأالله قطعا زمینه ساز حضور پرشور و مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم به صندوق های اخذ رأی خواهیم بود.

امان محمد باشقره افزود: در انتخابات پیروز واقعی خود مردم هستند و با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور امنیت و اقتدار نظام بالا می‌رود. باشقره در جلسه هیات اجرایی در انتخابات با بیان این مهم اظهار داشت : حضور مردم در انتخابات تحقق اراده ملی در کانون تصمیم گیری برای کشور است.

رئیس هیات اجرائی انتخابات در مراوه‌تپه تصریح کرد : ما به عنوان امانت دار مردم، وظیفه صیانت از آرای مردم را در کمال بی طرفی بر عهده داریم که بسترساز مشارکت حداکثری مردم را فراهم خواهیم کرد.

فرماندار گفت : با استفاده از ظرفیت.های موجود ادارات و نهادها برای برگزاری انتخاباتی پرشور، از حضور جوانان و بانوان در شعب اخذ رأی استقبال خواهیم کرد.

گفتنی است ؛ پیش از این با همراهی و تایید هیات نظارت و بازرسی انتخابات (شورای نگهبان) ۷۲ شعبه اخذ رای ( ۳۹ شعبه در بخش مرکزی و ۳۳ شعبه در بخش گلیداغ ) برای انتخابات پیش رو در شهرستان مراوه‌تپه مشخص شده است.

در ادامه اسکندری رئیس هیأت نظارت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات کلیه اعضا افزود : همه ما موظفیم در راستای رویکرد و چهار مؤلفه مد نظر مقام معظم رهبری (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری) تلاش کنیم .

استقبال از حضور پرشور جوانان و بانوان متدین، متعهد و امین در شعب اخذ رأی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 38
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4245

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 204
بازدید ماه:4996
بازدید سال:11284
بازدید کل:966365