عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: بسیج معجزه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است


فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: بسیج معجزه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: بسیج معجزه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است

 

امان محمد باشقره در مراسم حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین بمناسبت هفته بسیج در حوزه علمیه ربایه چنارلی افزود، پیروزی عملیات طوفان الاقصی ثمره تفکر بسیجی میباشد..

وی خطاب به طلاب این حوزه گفت: نقش طلاب در روشنگری ، ایجاد همبستگی ، بسیار برجسته بوده و در جامعه کنونی نیز وظیفه بسیار سنگینی دارد. نماینده عالی دولت با اشاره به انتخابات امسال افزود، مهمترین موضوع امسال در این موقعیت حساس انتخابات است ، حضور پر رنگ در این انتخابات به مثابه خاری در چشم دشمنان خواهد بود. مهندس باشقره گفت: باید زمینه حضور پرشور و حداکثری را مهیا کنیم .

در ادامه این جلسه سرهنگ جوان گفت: بسیج در تمام زمینه های عمرانی، درمانی ، امدادی و فرهنگی پیشگام بوده و هست. فرمانده بسیج شهرستان افزود، در فرهنگ گفتمانی بسیج، مغلوب شدن و بن بست وجود ندارد در ادامه این جلسه امام‌جمعه چنارلی ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: جمله به یاد ماندنی ( کاش من هم بسیجی بودم ) حضرت امام خمینی (ره) بیانگر جایگاه والای بسیج میباشد. حاج اسماعیل آخوند غدیری افزود؛ امروز انقلاب اسلامی به برکت همین بسیج در دنیا شناخته شده است. وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز غزه در سکوت و بی تفاوتی بعضی از حکام منطقه قتل و عام میشودو امیدواریم که هر چه زودتر شاهد پیروزی نیروی مقاومت و محو شدن اسرائیل باشیم.

همچنین در ادامه این مراسم حاج عبدالباسط آخوند قره باش مدیر مرکز بزرگ اسلامی شعبه گنبد گفت: امروز مردم غزه در چنگال رژیم جعلی و کودک کش مورد ظلم قرار میگیرد. حاج عبدالباسط آخوند قره باش افزود، در این برهه از زمان وحدت و همدلی بسیار ضروری است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 43
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4179

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 305
بازدید دیروز: 204
بازدید ماه:7197
بازدید سال:13485
بازدید کل:968566