عضویت    ورود
ورود به سایت
» » محکوم نمودن جنایات اسرائیل وظیفه انسانی است


محکوم نمودن جنایات اسرائیل وظیفه انسانی است

محکوم نمودن جنایات اسرائیل وظیفه انسانی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه ؛ فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در جلسه برنامه ریزی مراسم محکوم نمودن جنایات اسرائیل که همزمان با سایر فرمانداری‌های استان به مدیریت استانداری برگزار شد گفت: ساکنین فلسطین اکثراً اهل سنت بوده و جمھوری اسلامی بیر قدار اسلام می‌باشد.

لقمان قربانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری دیروز در بیانات خود به مسائل کلیدی اشاره فرمودند و ما باید با درک مفاهیم فرمایشات و فرامین گهربار ایشان  در راهپیایی حضور پرشور داشته باشیم.
قربانی افزود: حضور ما در مراسمات و منابستان‌ها بیانگر پشتیبانی ما از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
فرماندار شهرستان مراوه‌تپه تاکید کرد: روز جمعه راهپیمایی مردم باید حضور حداکثری داشته باشند چون دشمنان ما از تجمعات در نمازها و مناسبت‌ها هراس دارند.
وی گفت: پلاکاردها و جایگاه آماده شده و مسیر راهپیمایی از مصلا تا میدان مخدومقلی بوده و سخنرانی ائمه جمعه سطح شهرستان نیز در خصوصی فلسطین باشد.
قربانی افزود: بخشداران محترم دهیاران را بسیج کنند تا روستائیان را به این تجمع سراسری دعوت نمایند.
وی همچنین تاکید نمود که حضور بانوان باید بیشتر و پر شور باشد چرا حضور بانوان همیشه در همه مناسبت‌ها پرشور بوده است و حضور آنان مشت محکمی به دشمن خواهد بود.
فرماندار شهرستان مراوه‌تپه همچنین گفت: آتش زدن پرچم صهیونیست بیانگر انزجار شدید مردم ایران بوده و در این مراسم انجام خواهد گرفت.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مراوه‌تپه نیز ضمن تبریک عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات مقتدرانه رزمندگان فلسطین نشان از قدرت ایمان رزمندگان در برابر گنبد آهنین صهیونیست‌ها بود.
سرگرد عباسی افزود: در حوزه حمایت از محور مقاومت برنامه‌های خوبی در شهرستان از طرف فرمانداری و امام جمعه محترم پیش بینی شده است که جای قدردانی دارد.
وی افزود، در نماز جمعه نیز ائمه جمعه اشاره به  موضوع فوق داشته و نسبت به نشر بیانیه اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه امام جمعه شهرستان مراوه‌تپه ضمن ابراز خرسندی از انجام عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی گفت: بیت المقدس اولین قبلہ گاہ مسلمین و بوده و دفاع از آن برهمه مسلمین وظیفه است.
حاج یوسف آخوند غراوی افزود: بیت المقدس جایگاهی محترم و مقدس و عزیزترین مکان برای ما مسلمانان است.
وی با اشاره به ضرورت وحدت مسلمین جهان گفت:  این مکان مقدس در اشغال صهیونیست‌های کافر است و این به خاطر وجود اختلاف و بی تفاوتی بعضی از کشورهای اسلامی است.
حاج آخوند غراوی افزود: قرآن کریم ما را به اتحاد دعوت کرده است برای حفظ شوکت اسلام وحدت خود را حفظ کنیم که رمز پیروزی در آن قطعی است.

محکوم نمودن جنایات اسرائیل وظیفه انسانی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 59
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4101

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 228
بازدید ماه:4442
بازدید سال:10730
بازدید کل:965811