عضویت    ورود
ورود به سایت
» » علم و توانمندی نخبگان کشور ثمره تلاش معلمان است


علم و توانمندی نخبگان کشور ثمره تلاش معلمان است

علم و توانمندی نخبگان کشور ثمره تلاش معلمان است

 لقمان قربانی فرماندار در جلسه مدیران مدارس این شهرستان و در آستانه بازگشایی مدارس گفت: افتخار آفرینی آموزش و پرورش این شهرستان در سطح استان ستودنی است.

وی با اشاره به خدمات نظام در شهرستان مراوه‌تپه گفت: با تحقق شعار عدالت محوری دولت سیزدهم و مساعدت استاندار محترم امسال ۶ مدرسه به بهره برداری رسیده ، اجرای پروژه آسفالت ۱۳ روستا و احداث ۲۰ خانه بهداشت انجام می‌گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه افزود: پروژه خوابگاه ۸۰۰ نفری عشایری این شهرستان نیز از دیگر خدمات نظام می‌باشد که پس از پیشنهاد استاندار معزز به وزیر محترم آموزش و پرورش در عرض ۲۰ روز محقق گردیده و مقرر شد که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اجرا گردد.
قربانی با اشاره به لزوم هوشیاری قشر فرهنگیان در این برهه از زمان افزود: فتنه ۴۰۱ برای سرنگونی نظام مقدس با پشتیبانی دشمنان خارجی بوده و باید در مهرماه اتفاق می‌افتاد.
فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: بحمدالله در این برهه اهالی شهرستان مراوه بصیرت داشته و هوشیار بودند.
وی افزود، با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات افزود؛ دشمن در برنامه بعدی خود برای برگزاری انتخابات حداقلی برنامه ریزی می‌کنند و ما باید به خاطر قدرشناسی از خدمات نظام مقدس و خنثی نمودن اهداف دشمن برای حضور حداکثری در انتخابات برنامه ریزی و تلاش کنیم.
قربانی گفت: شاکله انتخابات در در نظام این است که انتخابات توسط خود مردم برگزار می‌گردد.
قربانی از معلمان خواست تا برای ایجاد انگیزه رای اولی‌ها تلاش نمایند.
در این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه گفت: مدیران مدارس باید به عنوان سفیران نظام در مدارس برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.
محمدرضا حاجیلی دوجی افزود؛ معلمان در راستای جهاد تبیین باید خدمات نظام را برای دانش آموزان تبیین نموده و در قبال خدمات و دستاوردهای نظام به خصوص دولت سیزدهم برای مشارکت رای اولی‌ها تلاش نمایند.
وی با انتقاد از دستورالعمل اعزام دانش آموزان به اردوهای تفریحی در شعاع ۳۰ کیلومتری گفت: در شعاع ۳۰ کیلومتری مدارس این شهرستان چیزی برای اجرای اردوی تفریحی وجود ندارد و این قانون دست ما را بسته است.
وی همچنین افزود: مراوه‌تپه فاقد کانون پرورشی بوده و برای تهیه تنها سالن اجتماعات شهرداری هم باید یک هفته قبل از طریق نامه نگاری وقت بگیریم.
حاجیلی دوجی در پایان گفت: در راستای بومی سازی سند تحول بنیادین در این شهرستان برنامه مخدومقلی خوانی را داریم که با این کار هویت ملی ، منطقه‌ای ما شکل گرفته و دانش آموزان اصالت خودشان را درک می‌کنند.

علم و توانمندی نخبگان کشور ثمره تلاش معلمان است

 

علم و توانمندی نخبگان کشور ثمره تلاش معلمان است

 

علم و توانمندی نخبگان کشور ثمره تلاش معلمان است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 49
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4046

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 260
بازدید ماه:3915
بازدید سال:10203
بازدید کل:965284