عضویت    ورود
ورود به سایت
» » مراسم متمرکز افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه برگزار شد


مراسم متمرکز افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مراسم متمرکز افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ، اقتصادی ، تولیدی و اشتغالزایی شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

 امروز یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان ، مدیران کل استان و فرماندار، مدیران و ائمه جمعه و جماعات این شهرستان مرزی ۱۴۵ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی مراوه‌تپه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

حاجی گلدی کر در این مراسم افزود، در بررسی‌های میدانی مشخص شده که مراوه تپه محروم‌ترین شهرستان گلستان و جزو چهار شهرستان محروم کشور است که مدیران باید با روحیه انقلابی و جهادی برای رفع محرومیت‌های آن بیشتر گام بردارند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان در این مراسم پشتوانه عظیم مردمی را وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی دانست و گفت: مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون و در صحنه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام بوده و هستند.

حاجی گلدی‌کُر افزود: حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و دولت‌ها ضمن اینکه باعث دلگرمی مدیران است، مسوولیت آنها را برای خدمت بیشتر به مردم سنگین‌تر و دوچندان می‌کند.

وی بابیان اینکه دولت آیت الله رییسی در راستای اهداف انقلاب و رهبری، خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنها را در دستور کار قرار داده اضافه کرد: نگاه مدیران گلستان توسعه متوازن و گسترش عدالت اجتماعی در همه استان بویژه مناطق کمتربرخوردار و محروم است.

کُر تصریح کرد: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان ادامه داد: مراوه‌تپه ظرفیت‌های بالقوه زیادی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری دارد که باید مورد توجه و اهتمام جدی مدیران و نیز بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی گفت: مجموعه مدیران استانداری گلستان و سایر مدیران استان برای جبران عقب ماندگی‌ها و رفع محرومیت‌های مراوه‌تپه، اعتبارات خوبی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و نیز سفر سال قبل رییس جمهور به استان برای این شهرستان مرزی پیش بینی کردند.

کُر با تاکید برضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی گلستان برای ارتقای جایگاه مراوه‌تپه و رفع محرمیت‌های آن، افزود: در کنار اعتبارات استانی و سفر رییس جمهور، برای توسعه این شهرستان باید از ظرفیت هلدینگ‌های اقتصادی کشور برای سرمایه‌گذاری درحوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی استفاده شود.

وی اضافه کرد: استفاده از اعتبارات و تسهیلات پیش بینی شده در مصوبات سفر رییس جمهور که بخش زیادی از آن در حوزه کشاورزی است برای تغییر شیوه کشاورزی از سنتی به صنعتی، می‌تواند به توسعه این بخش و مراوه‌تپه کمک کند.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: ظرفیت‌های بالقوه مراوه‌تپه درحوزه گردشگری، بومگردی و صنایع دستی مغفول مانده و باید مورد توجه مدیران متولی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قرار گیرد

کُر همچنین با تاکید برضرورت توجه به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان گفت: مراوه تپه باید بیشتر از تسهیلات اشتغال پیش بینی شده و نیز معافیت‌های مالیاتی برای جذب سرمایه‌گذاری استفاده کند ضمن اینکه برگزاری دوره‌های مهارت آموزی توسط فنی و حرفه‌ای برای جوانان این شهرستان ضروری است.

کُر، پیشبرد مذاکرات هسته‌ای بدون عقب نشینی از خطوط قرمز تعیین شده و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه را از دیگر اقدامات دولت دانست و اضافه کرد: براین اساس استاندار گلستان هم توسعه روابط با کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان، قزاقستان، جمهوری تارتارستان روسیه و عراق را در دستور کار قرار داده که افق‌های روشنی را برای توسعه استان ترسیم کرده است.

فرماندار مراوه‌تپه نیز در این مراسم گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و استاندار ولایی گلستان طی یکسال گذشته اقدامات خوبی برای محرومیت زدایی این شهرستان مرزی انجام شده و بیشتر مدیران دغدغه رفع کمبودها را در مراوه‌تپه دارند.

لقمان قربانی افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال برای مراوه‌تپه پیش بینی شده ضمن اینکه بنیاد علوی اقدامات خوبی برای محرومیت زدایی انجام داده و یا درحال انجام دارد.

، از مجموع پروژه‌های هفته دولت مراوه‌تپه ۱۲۹ طرح افتتاحی و بقیه شروع عملیات اجرایی است و با افتتاح این پروژه‌ها برای ۸۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 119
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3347

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1970
بازدید سال:1970
بازدید کل:957051