عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه: سفر ریاست محترم جمهوری ره آورد خوبی برای توسعه ومحرومیت زدایی شهرستان مراوه تپه داشته است


سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه: سفر ریاست محترم جمهوری ره آورد خوبی برای توسعه ومحرومیت زدایی شهرستان مراوه تپه داشته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه: سفر ریاست محترم جمهوری ره آورد خوبی برای توسعه ومحرومیت زدایی شهرستان مراوه تپه داشته است

 

لقمان قربانی در جلسه دهیاران بخش مرکزی با اشاره به سفر ریاست جمهوری افزود، این سفر ره آورد خوبی داشته و از اعتبارات تخصیصی این سفر انتظار میرود که توسعه باغات ادامه پروژه سد چایلی، توسعه ساماندهی مجموعه آرامگاه مختومقلی فراغی ، کشاورزی ، عمرانی و فرهنگی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه دهیاران گفت: دهیاران فرمانداران روستا بوده در انعکاس مشکلات روستاها و رفع آن باید تلاش نمایند.

قربانی همچنین در خصوص شناسایی و معرفی عرصه های اطراف روستا تلاش نمایند تا در زمان تخصیص اعتبار از سوی دولت و خیرین ، فرصت جذب برای احداث فضاهای آموزشی از دست نرود.

وی با اشاره به نقش سمنها در توسعه فرهنگی جامعه گفت: دولت با تشکیل سمنها اعتباراتی را به روستاها تخصیص میدهد و روستاهایی که اقدام به تشکیل سمن نموده باشد با استفاده از اعتبارات تخصیصی میتوانند کارهای فرهنگی و اجتماعی انجام دهند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده پلیس راه چاتال و نماینده جهاد کشاورزی شهرستان در امور مرتبط با وظایف خود با دهیاران مواردی را عنوان نمودند.

در پایان دهیاران مشکلات ، پیشنهادها و مطالبات خود را با سرپرست فرمانداری در میان گذاشتند و وی نیز در خصوص هر کدام از موضوعات مطالبی را بیا نمود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 340
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2960

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 204
بازدید ماه:6895
بازدید سال:13183
بازدید کل:968264