عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه: مشخص شدن وضعیت اسکان اهالی روستای در طرح کوچ واجب تر از انجام کارهای اولیه عمرانی سد چایلی میباشد.


سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه: مشخص شدن وضعیت اسکان اهالی روستای در طرح کوچ واجب تر از انجام کارهای اولیه عمرانی سد چایلی میباشد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه:  مشخص شدن وضعیت اسکان اهالی روستای در طرح کوچ واجب تر  از انجام کارهای اولیه عمرانی سد چایلی میباشد.

 

لقمان قربانی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان ضمن خیر مقدم به مهمانان افزود ، شهرستان مرزی مراوه تپه در حوزه مسکن عقب مانده ترین شهرستان بوده و با وجود تلاشهای بنیاد مسکن نیاز به حمایت و مساعدت بیشتر در این زمینه دارد.

وی افزود ، مسئولین ذیربط در قیمت گذاری اراضی جهت واگذاری برای ساخت مسکن محرومیت شهرستان مرزی را در نظر گرفته و ارزش اراضی این منطقه محروم را با اراضی مرکز استان مقایسه نکنند..

قربانی گفت: توجه به وضعیت اقتصادی اهالی این منطقه باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان مرزنشین و مشکلات اجتماعی آنان خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه افزود؛ میزهایی که ما مسئولیت پشت آن نشسته این امانت شهیدان بوده و سفارش آنان نیز خدمت به ولی نعمتان است پس سعی کنیم بفکر رفاه حال این مردم شهیدپرور باشیم

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ابتدای این دیدار با تبریک ایام و تبریک انتصاب آقای قربانی بعنوان فرماندار شهرستان، برای ایشان که فردی مردمی، پرتلاش، انقلابی و جوان هستند آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

آقای حسینی عقب ماندگی شاخص های عمرانی شهرستان مراوه تپه را ناشی از کم توجهی سنواتی برای توسعه و عمران شهرستان مراوه دانست و با اشاره به تخصیص یک ششم اعتبارات مسکن بویژه طرح های حمایتی مسکن و همچنین تخصیص پروژه های عمرانی برای توسعه و آبادانی روستاها را نشان از توجه و رعایت عدالت در توزیع اعتبارات عمرانی دانست و از فرماندار مراوه تپه خواست تا با هم افزایی و مشارکت دوجانبه شاهد جهش در ارایه خدمات به مردم، توسعه و عمران روستاها و در نهایت محرومیت زدایی و جبران عقب ماندگی ها را شاهد باشیم.

وی افزود ساکنین روستاهای در طرح کوچ کاسه سد چایلی در طول ۱۵ سال حقشان ضایع شده است و بنابر این باید هرچه زودتر در این خصوص تصمیم گیری شود.

حجت الاسلام ولی نژاد نیز با تبریک ایام و انتصاب ایشان، خدمت به مردم بویژه محرومان و نیازمندان را از مهمترین اهداف نظام و رهبری دانست و به حاضرین در جلسه توصیه کردند از فرصت کوتاه خدمت برای آخرت خود نهایت بهره را ببرند.

سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه تپه:  مشخص شدن وضعیت اسکان اهالی روستای در طرح کوچ واجب تر  از انجام کارهای اولیه عمرانی سد چایلی میباشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 138
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2888

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 582
بازدید دیروز: 605
بازدید ماه:1375
بازدید سال:7663
بازدید کل:962744