عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار مراوه تپه: تهیه سند پیشرفت و توسعه برای ۴۳ روستای مرزی/ بیش از 285میلیارد تومان پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.


فرماندار مراوه تپه: تهیه سند پیشرفت و توسعه برای ۴۳ روستای مرزی/ بیش از 285میلیارد تومان پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار مراوه تپه: تهیه سند پیشرفت و توسعه برای ۴۳ روستای مرزی/ بیش از 285میلیارد تومان پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

  قربانی با تأکید بر بیان دستاوردهای نظام اسلامی به ویژه برای اهل سنت گفت: در دهه فجر امسال بیش از 285 میلیارد تومان پروژه در شهرستان مراوه تپه افتتاح و کلنگ زنی می شود.
 «لقمان قربانی» امروز «چهارشنبه ۶ بهمن۱۴۰۰ در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی از مناطق محروم و مرزی مانند مراوه تپه دارد، اظهار کرد: در نظام اسلامی، خدمات و امکانات حتی به دورترین مناطق رفته است و به ویژه دولت مردمی دکتر رئیسی نیز توجه ویژه به محرومیت زدایی از شهرستان های مرزی مانند مراوه تپه دارد.
فرماندار مراوه تپه گفت: بسیاری از روستاهای شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه به برکت انقلاب اسلامی گازرسانی، برق رسانی و آبرسانی شده است؛ بسیاری از روستاها که حتی جاده برای رفت و آمد نداشتند امروز از راه آسفالته و مناسب برخوردار شده اند وجاهای نیز درحال پیگیری بهترشون راه ارتباطی آن مسیر هستیم
وی با یادآوری تاریخ انتزاع شهرمراوه تپه از کلاله در 15 بهمن سال 1379 بیان کرد:یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در دهه فجر رقم خورده، شهر شدن مراوه تپه و ارتقای آن به شهرستان بود که امسال بنا داریم باهمت شهرداری جشن بزرگی به همین مناسبت در شهرستان برگزار کنیم.
قربانی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۹۲ پروژه عمرانی و ۶۲ پروژه اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که بیش از 285میلیارد تومان در این پروژه ها سرمایه گذاری شده است که می تواند برای 340 نفر شغل ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها در دهه مبارک فجر بیش از 22 هزار خانوار در شهرستان مرزی مراوه تپه از خدمات نظام اسلامی بهره مند خواهند شد.
قربانی  گفت: بهره برداری از گازرسانی به 4 روستای شهرستان، افتتاح سالن های ورزشی در برخی روستاها، افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور، بهره برداری از پروژه های راه، بنیاد مسکن ،حوزه سلامت و غیره از پروژه های شاخص ما در دهه فجر امسال است.
وی تاکید کرد:۶ روستا در گلیداغ و ۶ روستا در سد چایلی در طرح کوچ قرار دارندوپیگیر مشکلات آنان که که استاندار محترم بر رفع مشکل این روستاها هستند
رئیس ستاد دهه فجر مراوه تپه در ادامه بیان کرد:در ایام دهه فجر بیش از ۹۰ برنامه در سطح شهرستان و روستاها اجرایی می شود
قربان تصریح کرد:بنیاد علوی دربحث زیر ساخت ها در مراوه تپه بسیار عالی ورود کرده است
وی گفت:از زمان پیروزی انقلاب تا کنون مناطق دور دست و روستاهای محروم از توسعه خوبی برخوردار شده اند
فرماندار مراوه تپه تاکید کرد: درطول دوران انقلاب اسلامی وضعیت مراوه تپه با دوران گذشته بسبار متفاوت شده است.
وی همچنین از بحث استارت آپ ها، حلاجی پشم با کمک بنیاد علوی و تولید نمد در روستاهای مرزی با برند خود روستاها خبر داد.
فرماندار مراوه تپه با تأکید بر توسعه و محرومیت زدایی از روستاهای این شهرستان افزود: با کمک بنیاد علوی سند پیشرفت و توسعه برای 43 روستای مرزی این شهرستان تدوین شده و برای بقیه روستاها نیز این سند که سنگ بنای فعالیت ها و اقدامات ما خواهد بود، تهیه خواهد شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 498
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2843

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 143
بازدید دیروز: 507
بازدید ماه:5923
بازدید سال:5923
بازدید کل:961004