عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام مشترک سرپرست فرمانداری و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مراوه تپه به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش


پیام مشترک سرپرست فرمانداری و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مراوه تپه به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش

پیام مشترک سرپرست فرمانداری و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مراوه تپه به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش

 

"وظیفه آموزش و پرورش تربیت یک نسل است."

مقام معظم رهبری (مدظله العالی )

خداوند متعال برای هدایت و تربیت جامعه ی بشری رسولان و کتابهای آسمانی را فرو فرستاد تا بشریت بتواند در مسیر سعادت ،معرفت و خوشبختی گام بردارد و در سایه علم و دانش جامعه ای بر مبنای فضیلت و کرامت انسانی بنا نهد.

در این بین آموزش و پرورش هر کشور، بنیادی ترین و مهم ترین نهاد تربیتی و رکن رکین توسعه و زیربنای فرهنگ و اخلاق در بین آحاد جامعه می باشد وقطعا رشد و تعالی و بالندگی آن در گرو توسعه و تقویت مشارکت وبهره گیری از همه ی ظرفیتها و پتانسیل های موجود بوده و حضور همه جانبه مردم ، مسئولان و نهادهای مدنی و اجتماعی را می طلبد.

تشکیل شورای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی و بالاترین مراجع تصمیم گیری در آموزش و پرورش و مدارس می باشد که هدف از آن تحقق و تعمیق فرهنگ مشارکت آگاهانه و موثر درتعلیم و تربیت است .

ترسیم افق های روشن آینده و شکوفایی استعدادهای سرشار فرزندان ایران اسلامی و تربیت نسلی نواندیش ، انقلابی و اسلامی با بر افروختن چراغ معرفت و اهتمام جدی فرزانگان علم و ادبمیسر می گردد. آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس و شالوده پیشرفت و ترقی نظام اسلامی به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند.

در این میان موضوع مشارکت در دستگاه های بزرگی همچون آموزش و پرورش امری ضروری است که مشارکت فکری افراد برجسته و دلسوخته نظام تعلیم و تربیت، از آن، یک آموزش و پرورش فعال و پویا خواهد ساخت.

سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش (24 لغایت 30 ) دی ماه را گرامی داشته و ضمن تقدیر و تشکر از همه دلسوزان و زحمتکشان این عرصه ، اميدواريم كه با همدلی و مساعدت های هر چه بيشتر اعضای محترم شورای آموزش و پرورش ، فرهنگيان عزیز ،والدین محترم ، خيرين گرانقدر و معتمدين ارجمند شهرستان و بابرنامه ریزی صحیح و بهره گيری از كليه منابع و امكانات موجود شهرستان بتوانيم قدمهای موثری در جهت ارتقای كيفی و كمی فعاليت های آموزشی و پرورشی و رفع تنگناهای موجود آموزش و پرورش شهرستان برداريم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 141
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2817

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 94
بازدید دیروز: 207
بازدید ماه:4213
بازدید سال:10501
بازدید کل:965582