عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

  حاج یوسف آخوند غراوی امام جمعه  شهرستان مراوه تپه ضمن تسلیت بمناسبت درگذشت امام جمعه سابق گفت:
مرحوم حاج خوجه دُردی آخوند غراوی انسانی صادق، مثبت نگر، خدوم ، مجاهد ، وحدت آفرین و مدافع حقوق شهرستان بود.
وی همچنین ضمن عرض تبریک نیمه شعبان ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود، این ماه، ماه میلاد نور میباشد.
امام جمعه شهرستان مراوه تپه با اشاره به سوره لقمان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین ادارات شهرستان مرزی، خطاب به آنان گفت: مسئولین از تکبر و فخرفروشی دوری جویند.
حاج یوسف آخوند غراوی با اشاره به انتخابات افزود، کلمه انتخاب از نَحبه و نُخبه و ممتاز گرفته شده و در شرکت در انتخابات دو مسئله مطرح میباشد ، یکی اصل مشارکت در انتخابات و دیگری شناخت کاندیدای اصلح است.
فرماندار شهرستان مراوه تپه در این جلسه ضمن عرض تبریک روز پاسدار ، روز جانباز، از مدیران ادارات این شهرستان بخاطر تلاش در سال۹۹ قدردانی نمود.
امانگلدی ضمیر افزود، سال ۹۹ بخاطر حوادثی مانند سیل، رانش زمین ، کرونا و هجوم ملخ ، سال سختی بود ولی با همدلی ، وظیفه شناسی وتلاش مدیران این شهرستان پیروزمندانه از آنان عبور کردیم.
وی ضمن عرض تسلیت بمناسبت درگذشت حاج خوجه دردی آخوند غراوی گفت: وی پشتوانه معنوی برای مدیران و دیگرآهاد مردم این شهرستان بوده و نقش‌ارزنده ای در وحدت این شهرستان داشت و در اینجا لازم میدانم که انتخاب حاج یوسف آخوند غراوی را به سمت امام جمعه این شهرستان تبریک نمایم.
فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به اعتبارات این شهرستان افزود، اعتبار این شهرستان نسبت به سالهای قبل ۶ برابر شده و حضور بنیاد علوی و قرارگاه آبادانی در رفع محرومیت این شهرستان فرصت خوبی است.
وی با اشاره به ظرفیتهای این شهرستان گفت: نیروی انسانی خوب، استعدادهای خدادادی طبیعی و ظرفیتهای گردشگری فرصت خوبی برای توسعه این شهرستان مرزی میباشد.
فرماندار مراوه تپه با اشاره موضوع طرح کوچ ۶ روستای غرب این شهرستان گفت: این عزیزان ساکن این روستاها بخاطر قرار گرفتن در طرح کوچ بسیار متضرر شدندکه برای خارج شدن از بلاتکلیفی باید یا هرچه زودتر کوچانده شوند و یا به آنان خدمات ارائه گردد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه در ادامه با اشاره به آغاز مراحل انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت در این شهرستان 50 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر ثبت نام نموده اند که ۲۷ نفر از آنان برای شهر مراوه تپه و 23 نفر برای شهر گلیداغ بوده  و از این تعداد یک نفر خانم و یک نفر روحانی در شهرگلیداغ و همچنین یک نفر خانم و یک نفر روحانی شهر مراوه ثبت نام نموده اند.
در ادامه این جلسه دکتر خوجملی رئیس شبکه بهداشت این شهرستان ضمن قدردانی از همکاری ادارات گفت: خوشبختانه بخاطر رعایت پروتکل بهداشتی توسط مردم در حال حاضر هیچگونه علائم مثبت وجود ندارد.
 فرمانده بسیج سپاه این شهرستان نیز در این جلسه گفت:
در حفظ، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی همه ما سهیم هستیم.
سرگرد جوان افزود، هدف دشمنان انقلاب، نابودی نظام بوده و هوشیاری همه ضروری است.
وی گفت: سپاه برای مشارکت در اجرای طرحهای فرهنگی، عمرانی و دیگر پروژه ها در این نقطه مرزی آماده میباشد .
رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه گفت: به جرات میتوانیم بگوئیم که مراوه تپه با انقلاب متولد و متحول شد.
بگ دردی سوداگر با تشکر از کاز کارگروه رفع موانع تولید افزود ، به لطف خداوند در سال ۹۹ عملیات اجرایی چندین کارخانه ، کارگاه و طرحهای گردشگری بودیم.
وی با اشاره به استعدادهای این شهرستان گفت: مراوه تپه استعداد خوبی برای احداث کارخانه سیمان و شهرک دامداری میباشد و ضروری است که مسئولین شهرستانی ، استانی و نماینده محترم برای تحقق اجرای این طرحها برنامه ریزی داشته باشند.
سوداگر همچنین با قدردانی از مدیریت نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان گفت: انصافا در سال ۹۹ در اداره میراث فرهنگی اقدامات  خوبی در ایجاد بومگردیها و توسعه صنایع دستی انجام گرفت
در پایان این جلسه حضرتقلی حاجیلی دوجی گفت: خوشبختانه از ۲۰۰ نفر از عزیزان حق التدریسی ۱۳۰ نفر پیمانی شده و ان شاءالله ۷۰ نفر باقی مانده نیز تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ پیمانی خواهند شد.

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 268
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2740

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1964
بازدید سال:1964
بازدید کل:957045