عضویت    ورود
ورود به سایت
» » 50طرح عمرانی و اقتصادی مراوه تپه در هفته دولت افتتاح می شود


50طرح عمرانی و اقتصادی مراوه تپه در هفته دولت افتتاح می شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 50طرح عمرانی و اقتصادی مراوه تپه در هفته دولت افتتاح می شود

فرماندار شهرستان مراوه تپه  از افتتاح 50 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت خبر داد و گفت: علاوه بر این، عملیات اجرایی پنج طرح دیگر نیز در این ایام آغاز می شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسماعیل تاجی در نشست با مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان به مناسبت هفته دولت، افزود: برای این طرح ها مجموعا 765 میلیارد و 727 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: پروژه های قابل افتتاح مراوه تپه در هفته دولت که مراسم متمرکز آن در روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود، در بخش های ' آب، برق (نیروگاه برق)، گازرسانی، پسماند، مسکن، راه و شهرسازی و آبخیزداری' است که با بهره برداری از آن برای 115 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
تاجی گفت: مهمترین طرح افتتاحی مراوه تپه بهره برداری از مرحله نخست نیروگاه 25 مگاواتی این شهرستان است که از چند ماه پیش هشت مگاوات آن وارد مدار شد.
وی تصریح کرد: با بهره برداری کامل این نیروگاه، مراوه تپه در سال های آینده مشکل قطع برق نخواهد داشت.
فرماندار مراوه تپه همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست تا برای ایام دهه فجر امسال نیز طرح های عمرانی یا اقتصادی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تکمیل نمایند.
تاجی باتبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید اسوه خدمت به مردم هستند و هفته دولت نیز فرصتی مناسب برای ارائه اقدامات انجام شده به صاحبان اصلی نظام یعنی مردم است. 
وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی علاوه بر اینکه ثمره چند ماه زحمت خود را در هفته دولت ارائه می کنند باید با شناسایی نواقص و ضعف ها و تلاش برای رفع آن، خدمت رسانی به مردم را بهتر و بیشتر کنند.
فرماندار مراوه تپه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال از عمر خود اقدامات خوبی در گوشه و کنار کشور داشته و دستاوردهای زیادی نیز در بخش های مختلف علمی، پزشکی و نظامی بدست آورده که باید برای مردم گفته شود.
تاجی، عزت و اقتدار را مهمترین دستاورد بین المللی جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز ملت های جهان به ایران اسلامی که توانسته در برابر زورگویی و زیاده خواهی دنیای استکبار بایستد، افتخار می کنند.
وی به جنگ اقتصادی دشمنان بویژه آمریکا علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و آنرا نوعی باج خواهی دانست و افزود: امروز درسایه اقتدار نیروهای مسلح ما هیچ جنگی رخ نمی دهد و مردم بدانند که هیچ کمبود و مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز آنان وجود ندارد.


 50طرح عمرانی و اقتصادی مراوه تپه در هفته دولت افتتاح می شود

 

 50طرح عمرانی و اقتصادی مراوه تپه در هفته دولت افتتاح می شود

 

 50طرح عمرانی و اقتصادی مراوه تپه در هفته دولت افتتاح می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 1304
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1967

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1972
بازدید سال:1972
بازدید کل:957053