عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام تبربک فرماندار مراوه تپه بمناسبت روز خبرنگار


پیام تبربک فرماندار مراوه تپه بمناسبت روز خبرنگار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام تبربک فرماندار مراوه تپه بمناسبت روز خبرنگار

 فرماندار شهرستان مراوه تپه  طی پیامی ضمن گرامیداشت روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت فعال عرصه خبر شهید صارمی  روز خبرنگار را به فعالان و تلاشگران عرصه خبر تبریک و از تلاشهای آنان قدردانی نمود.
–متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هر حادثه وقتى در چاردیوارىِ سکوت و بی‌اعتنایى و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگى دارد به این‌که مبلّغان و خبررسانانى امین، صادق و باانگیزه داشته باشند». (مقام معظم رهبری)
هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینیهای شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی ، حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند .
آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب زیربنای یک جامعه آگاه است و خبرنگاران با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین است که محصول آن بهبود شرایط فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است.
عزیزان اصحاب قلم و رسانه باید نعمت و موهبت تیز بینی و افکار بلند و روشنی که خداوند در دست ، نگاه و قلم آنها قرار داده است را قدر بدانند  و با پایبندی به صداقت در گفتار و عمل، توسعه نگری، واقعیت گرایی، برتری دانستن مصالح ملی و عمومی بر منافع شخصی و خدمت به فرهنگ، مردم، اسلام، نظام و خدمت به خون شهداء تلاش کنند و مسئولین و نظام را برای اعتلای آرمانهای نظام و انقلاب در جهان یاری نمایند.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر ، به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی ، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه  صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .
 

پیام تبربک فرماندار مراوه تپه بمناسبت روز خبرنگار

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 330
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1952

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 331
بازدید دیروز: 101
بازدید ماه:519
بازدید سال:6807
بازدید کل:961888