عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار مراوه تپه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر : بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.


فرماندار مراوه تپه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر : بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 فرماندار مراوه تپه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر : بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  است.

 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور اعضای شورا و به ریاست تاجی فرماندار مراوه تپه در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی در جلسه ورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  اظهار داشت: بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  است.
وی بیان داشت : مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعدادها و توانمندی های فرزندان برومند در راه توسعه و آبادانی کشور  است.
در ادامه جلسه سایر اعضا برنامه های اداره مربوطه خود را در رابطه با پیشگیری از این مواد مخدر بیان نمودند.
 در این جلسه برنامه ها و اقدامات لازم در موردفرا رسیدن( ۵ تیر) روز جهانی مبارزه با مواد مخدر مطرح شد و تصمیماتی گرفته شد.
پيگيري مصوبات شوراي مبارزه با مواد مخدر و گزارش عملکرد و ارايه پيشنهادات و بيان مشكلات كميته هاي مختلف اين شورا بحث و تبادل نظر بعمل آمد و تصميمات لازم اتخاذ شد.

 فرماندار مراوه تپه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر : بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر ،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 484
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1923

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 36
بازدید ماه:174
بازدید سال:6462
بازدید کل:961543