عضویت    ورود
ورود به سایت
» » سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.


سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

  سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.

فرماندار مراوه تپه :  خدمت به محرومین، سرلوحه کار همه مسئولان نظام و دولت و نیز سپاه که نهادی مردمی است، می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه درمراسم افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای مرزی 'دولت اورلان' شهرستان مراوه تپه ، گفت: خدمت به محرومین، سرلوحه کار همه مسئولان نظام و دولت و نیز سپاه که نهادی مردمی است، می باشد.
اسماعیل تاجی با تاکید برضرورت شناخت کامل انقلاب و آرمان های آن بویژه از سوی نسل جوان، افزود: مردم، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را شناخته اند و با جان و دل از آن دفاع می کنند.
وی، مردم سالاری دینی را پیام روشن انقلاب اسلامی به جهانیان دانست و گفت: با اینکه دشمنان سعی می کنند با تبلیغات سوء خود چهره ای خشن و ضد دموکراسی از اسلام به دیگر ملت ها القا کنند و از این طریق به انقلاب ضربه بزنند اما انقلاب اسلامی توانسته براساس موازین دینی به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه دهد.
تاجی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی و برخلاف تبلیغات دشمنان، اقوام و مذاهب در آزادی کامل به سر می برند و در انتخاباتی آزاد همه مسئولان نظام را خود انتخاب می کنند.
وی با اشاره به شهردار شدن یک بانوی اهل سنت در دورترین شهر استان گلستان یعنی مراوه تپه، تصریح کرد: اگر مردم سالاری دینی و آزادی اقوام و آزادی بیان در اسلام نبود آیا این خانم می توانست شهردار شود.
فرماندار مراوه تپه همچنین با قدردانی از سپاه برای احداث یک مدرسه در دورترین روستای مرزی این شهرستان، یادآور شد: سپاه از ظرفیت های خوب انقلاب، نهادی مردمی و خار چشم دشمنان است که در کنار دولت، به عمران و آبادانی و رفع محرومیت ها می پردازد.
وی از مردم این شهرستان خواست در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سال های گذشته پرشور و گسترده شرکت نمایند.

سردار رحمت الله صادقی فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان نیز در مراسم افتتاحیه مدرسه روستای دولت اورلان گفت: سپاه علاوه بر انجام وظایف سازمانی، از ظرفیت های خود برای توسعه و رفع محرومیت های کشور استفاده می کند.
وی افزود: براین اساس سپاه نینوای گلستان دو قرارگاه محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی راه اندازی کرده است تا در کنار دولت و مطابق با سند آمایش هر شهرستان، نسبت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها اقدام می کند.
سردار صادقی اضافه کرد: توجه به رفع محرومیت ها در حوزه های آموزشی و فرهنگی، آب، برق، جاده، بهداشت و درمان، اقتصاد و معیشت مردم و عمران و آبادانی از مهمترین سرفصل های سپاه در خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و شهری است.
وی، خودکفا شدن روستاها و تحقق عدالت اجتماعی و نیز هم پوشانی ظرفیت های دولت و مردم را از مهمترین اهداف سپاه در محرومیت زدایی برشمرد و تصریح کرد: یکی از آرمان های انقلاب که همواره وجود داشته و دارد، توجه به محرومان و مستضعفان است.
فرمانده سپاه نینوای گلستان همچنین بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شاخص های توسعه که مروهون حضور مردم است، رشد قابل توجهی نسبت به دوران قبل از انقلاب پیدا کرد، گفت: مردم پس از خداوند متعال، پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی و اقتدار آن هستند.
سردار صادقی با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، افزود: این راهپیمایی یکی از جنبه های اقتدار ملی انقلاب اسلامی و روز قدرت نمایی مردم در مقابل استکبار جهانی است.
حاجی لی دوجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و تبریک افتتاح مدرسه دولت اورلان به دانش آموزان و اهالی روستا اظهار داشت : رخداد مهم افتتاح مدرسه در این روستا قطعا بر گرفته از منویات مقام معظم رهبری است که فرمودند : همه دستگاه ها و سازمان ها باید در امر آموزش و پرورش مشارکت نمایند و ما مامیدواریم که این حرکت بعنوان یک الگو برای تمامی نهاد ها و مشارکت آنان در حوزه مدارس باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ،  دبستان روستای مرزی دولت اورلان شهرستان مراوه تپه که 40 خانوار جمعیت و حدود 40 دانش آموز دارد، با زیربنای 90مترمربع و دو کلاس درس با هزینه تقریبی 900 میلیون ریال توسط سپاه نینوای گلستان احداث و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان تجهیز شده است.


 

  سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.

 

  سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.

 

  سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.

 

  سپاه در کنار دولت به ایجاد زیرساخت ها و رفع محرومیت ها کمک می کند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 437
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1865

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1961
بازدید سال:1961
بازدید کل:957042