عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در گلیداغ مراوه تپه


برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در گلیداغ مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

 

برپایی بیمارستان  صحرایی ارتش در گلیداغ مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، سرهنگ پزشک دکتر محمد امینیان فر اظهار داشت : برپایی بیمارستان صحرایی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مردم مناطق محروم و مرزی صورت گرفته است.
وی افزود: دراین بیمارستان 60 نفر نیروی انسانی در قالب سه کارگروه درمانی به تعداد 20 پزشک متخصص و عمومی، کارگروه بهداشتی به تعداد 25 پرستار، بهیار و مهندس پزشکی و کارگروه فرهنگی و آموزشی به تعداد 15 نفر فعالیت دارند.
دکتر امینیان فر اضافه کرد: دندانپزشکی، قلب، داخلی، چشم، گوش، حلق و بینی، پوست، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، اطفال، تغذیه، بهداشت محیط و دامپزشکی و مشاوره از جمله خدماتی است که به اهالی این منطقه ارائه می شود.
وی تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی که از صبح روز جمعه پانزدهم دی، فعالیت خود را در بخش گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه تپه گلستان آغاز کرده، تا عصر امروز به فعالیت خود ادامه می دهد.
معاون درمان اداره بهداشت، امداد و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیای ارتش ادامه داد: کادرهای پزشکی و درمانی این بیمارستان، روز گذشته درمجموع به یک هزار نفر و امروز نیز تاالان به 570 نفر خدمات ارائه کردند و پیش بینی می شود درساعات باقی مانده تا عصر امروز به 400 نفر دیگر خدمات ارائه نمایند.
دکتر امینیان فر از حضور برخی گروه های پزشکی و مشاوره ای در مدارس و رستاهای این بخش مرزی نیز خبر داد و گفت: این گروه ها علاوه بر آموزش های اولیه بهداشت خانواده و مراقبت از دندان ها، بسته های بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک و دهان شویه نیز بین دانش آموزان توزیع می کنند.
وی، انجام 9 مورد جراحی کوچک را از دیگر فعالیت های این تیم پزشکی ذکر کرد و افزود: پس از این منطقه، بیمارستان صحرایی ارتش تا پایان سال جاری در چند نقطه محروم دیگر کشور نیز حضور می یابد.
به گفته دکتر امینیان فر، پیش از این نیز بیمارستان صحرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیای ارتش جمهوری اسلامی در مناطق محروم استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و تهران (ورامین)برپا شده است.
 

برپایی بیمارستان  صحرایی ارتش در گلیداغ مراوه تپه

 

برپایی بیمارستان  صحرایی ارتش در گلیداغ مراوه تپه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 641
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1844

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 518
بازدید دیروز: 101
بازدید ماه:706
بازدید سال:6994
بازدید کل:962075