عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه کارگروه اشتغال با حضور فعالین اقتصادی و اعضای گارگروه برگزار شد.


جلسه کارگروه اشتغال با حضور فعالین اقتصادی و اعضای گارگروه برگزار شد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

جلسه کارگروه اشتغال با حضور فعالین اقتصادی و اعضای گارگروه برگزار شد.

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با حضور فرماندار ، مدیر کل کار ،تعاون و رفاه اجتماعی ، مدیر کل دفتر جذب و توسعه سرمایه گذاری استانداری ، اعضای کارگروه و فعالین اقتصادی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی  فرماندار مراوه تپه اظهار داشت : در این شرایط سخت اقتصادی دولت تدبیر و امید با توجه به سیاست توسعه عدالت خواهانه خود هدف را روستاییان و عشایر قرار داده و برای حمایت از این عزیزان حاضر است بخشی از آن را تحمل کند و تامین نماید.
وی با بیان بهره مندی از این طرح‌ها با توجه به سود تسهیلات متفاوت گفت:  ارائه این گونه طرح ها از طرف دولت بیانگر آن است که ما باید در راستای اشتغالزایی بتوانیم از این طرح‌ها استفاده کنیم و توسعه این شهرستان را به همراه داشته باشیم و  قطعا در بسیاری از امور این یک فرصت خواهد بود و نگاه دوستان نیز اینگونه می باشد.
فرماندار مراوه تپه با اشاره به اینکه استفاده از تسهیلات یک فرصت است عنوان داشت :  طی صحبتهای که با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل دفتر جذب و توسعه سرمایه گذاری استانداری داشتیم بر این نکته  تاکید نمودند که توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم صورت پذیرد و این امر برای شهرستان مراوه تپه  یک فرصت است.
تاجی در ادامه  از ادارات شهرستان خواست جامعه تحت پوششی و هدف خود را در این خصوص اطلاع رسانی و توجیه و تشویق نمایند تا بتوانند فرایند اخذ این تسهیلات هرچه سریع تر طی شود و انتظاراتی از مسئولین ادارات است مبنی بر اینکه در کارگروه‌های ویژه و تخصصی اشتغال امر تسهیل اخذ این طرح‌ها ، به کمک هم تسریع و تسهیل آن را فراهم کنیم .
در ادامه سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی هر یک مشکلات و موانع خود را در خصوص سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی بیان نموده و خواستار همکاری و رفع مشکلات شدند

جلسه کارگروه اشتغال با حضور فعالین اقتصادی و اعضای گارگروه برگزار شد.

 

جلسه کارگروه اشتغال با حضور فعالین اقتصادی و اعضای گارگروه برگزار شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 419
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1839

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 260
بازدید ماه:4016
بازدید سال:10304
بازدید کل:965385