عضویت    ورود
ورود به سایت
» » توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.


توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.

استاندار گلستان بیان داشت : طی چهار سال گذشته 2200 میلیارد ریال طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال زا در شهرستان مرزی مراوه تپه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، حسن صادقلو عصر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: با افتتاح این میزان طرح که 440 میلیارد ریال آن در هفته دولت امسال بود برای 1248 نفر شغل ایجاد شد.
وی، خدمت به مردم بویژه در مناطق محروم و مرزی را رویکرد مهم دولت تدبیر و امید دانست و افزود: با وجود مشکلات و تنگناهای مالی دولت طی چهار سال گذشته اقدامات و خدمات خوبی در سراسر کشور و این استان انجام شد.
صادقلو اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته 9602 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال زا با اعتبار تقریبی 60 هزار میلیارد ریال و اشتغال افزون بر 14 هزار نفر را در گلستان افتتاح کرده که تماما قابل راستی آزمایی است.
وی با بیان اینکه بیشتر طرح های افتتاحی دولت یازدهم در مناطق مرزی و شمالی گلستان بوده است، تصریح کرد: توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.
استاندار گلستان اذعان کرد: با وجود این اقدامات و به دلیل عقب ماندگی و محرومیت های تاریخی گذشته این استان نیازمند اقدامات و فعالیت های بیشتر است.
صادقلو، حفظ منزلت اقوام ساکن در گلستان و استفاده از ظرفیت شایستگان آنان در پست های مدیریتی را از توصیه های مهم رئیس جمهوری به خود اعلام کرد و گفت: بر این اساس چهار فرماندار شهرستان های ترکمن نشین گلستان از قوم ترکمن هستند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 'مرجان نازقلچی' فرماندار فقیده بندرترکمن و شهیده فاجعه منا اضافه کرد: وی شخصیتی کم نظیر و مدیری پرتلاش بود که حتی رهبری انقلاب نیز با عبارات پر نغز از ایشان تجلیل کردند.
صادقلو تصریح کرد: درمجموع قوم ترکمن فرهنگ ولایتی داشته و به اهل بیت پیامبر (ص) اعتقاد دارند و این ارادت را می توان در اشعار مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن مشاهده کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش دولت یازدهم در ارائه خدمات به مناطق مختلف کشور بویژه مناطق محروم گلستان و مراوه تپه، خواستار استمرار این خدمات تا رفع کامل محرومیت ها شد.
شهرام کوسه غراوی، گفت: استان گلستان بر خلاف نام و سرسبزی خود محرومیت های زیادی دارد که باید همه تلاش کنند تا این محرومیت ها رفع شود زیرا مدیران هیچ وظیفه ای جز خدمت رسانی ندارند.
وی بااشاره به وجود امنیت و آرامش در اقصی نقاط کشور بویژه در مناطق مرزی، افزود: این امنیت حاصل حضور مرزنشینان در مرزها و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی است.
کوسه غراوی با تاکید برضرورت تلاش بیشتر برای خدمت به مرزنشینان و رفع مشکلات آنان بویژه درحوزه اشتغال، اضافه کرد: اشتغال پایدار سبب توسعه پایدار درمناطق مرزی می شود که باید به این مقوله توجه جدی شود.
وی با اشاره به رای اعتماد مجلس دهم به وزیران پیشنهادی دولت، تصریح کرد: این رای اعتماد که کم سابقه نیز بود، نشان از همراهی و همدلی مجلس شورای اسلامی با دولت است.
نماینده چهار شهرستان شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی همچنین احداث تونل های انحرافی سد چایلی مراوه تپه با اعتبار 700 میلیارد ریال، آغاز احداث راه قازانقایه به استان خراستان شمالی با اعتبار 47 میلیارد ریال و احداث درمانگاه مراوه تپه به 25 میلیارد ریال را از جمله اقدامات دولت در شهرستان مرزی مراوه تپه برشمرد.

غراوی گفت: چهار شهرستان شرق گلستان با 440 روستا و یک سوم مساحت استان در حوزه آبرسانی مشکل دارد که باید مورد توجه بیشتر مدیران قرار گیرد ضمن اینکه مراوه تپه به یک هنرستان فنی و حرفه ای نیاز دارد.


 

توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.

 

توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.

 

توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.

 

توجه به عدالت و توسعه متوازن از رویکردهای اصلی مدیران دولت در این استان بوده است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 442
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1732

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1972
بازدید سال:1972
بازدید کل:957053