عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری جلسه پرسش و پاسخ فرماندار با مردم و جوانان روستای قرناوه علیا


برگزاری جلسه پرسش و پاسخ فرماندار با مردم و جوانان روستای قرناوه علیا

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ فرماندار با مردم و جوانان روستای قرناوه علیا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه پرسش و پاسخ فرماندار با مردم و جوانان روستای قرناوه علیا در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد .

اسمعیل تاجی در این جلسه ضمن پاسخگویی به سوالات و پرسش های مردم ، علما ، روحانیون و جوانان هدف از حضور خود در جلسات پرسش و پاسخ را چنین بیان کرد : امروز افتخار می کنیم که بیش از 5 جلسه شورای اداری خود را در روستاها برگزار کرده ایم که یک جلسه آن در مصلای روستای قرناوه بود و از ثمره های آن افتتاح شبکه دیجیتال و برق دار کردن سایت جدید روستا بوده و ادای وظیفه و خدمتگزاری را بدون هیچ منت و تمنایی سرلوحه کار خود قرار دادیم .

فرماندار مراوه تپه افزود : علاوه بر برگزاری جلسات شورای اداری در روستاهای مختلف شهرستان بیش از 8 جلسه پرسش و پاسخ مردم با مسئولین در سطح مساجد و مصلاهای شهر و رووستا برگزار کرده ایم .

وی اظهار داشت : امیدواریم با حضور در این جلسات بتوانیم مشکلات و خواسته های مردم را برطرف نمائیم و در ارائه خدمات تسریع گردد .

در این جلسه مردم روستا یک قطعه زمین جهت احداث مسجد در سایت جدید ، گازرسانی و اجرای ادامه طرح هادی و مشکل کمبود نفت سفید را مطرح کردند .

فرماندار مراوه تپه در خصوص گازرسانی روستا با اشاره به پیشرفت کار گفت : ان شاا... قبل از پایان سال جاری عملیات حفاری در روستا به اتمام خواهد رسید و در خصوص مشکل کمبود نفت سفید نیز هماهنگی های لازم با شرکت نفت صورت گرفت .

در این جلسه همچنین مشکل زمین جهت احداث مسجد در سایت جدید روستا از طریق بنیاد مسکن برطرف شد و مقرر گردید که ادامه اجرای آسفالت کوچه ها نیز با مشارکت مردم صورت پذیرد .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 585
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1584

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 36
بازدید ماه:174
بازدید سال:6462
بازدید کل:961543