عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه


برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، همایش روز جهانی مسجد با حضور فرماندار ، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین ادارات شهرستان در سالن شهرداری برگزار گردید .

اسمعیل تاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز جهانی مسجد اظهار داشت : مسجد در بین مسلمانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان محور فعالیت های دینی و حرکت های اجتماعی و همچنین محور نشر معارف دینی است .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به 31 مردادماه سالگرد حمله اسرائیل به مسجدالاقصی و به آتش کشیدن اولین قبله مسلمانان افزود : مسجد در همه بخش‌های عبادی ، سیاسی ، اجتماعی ، نظامی و دفاعی می‌تواند موثر باشد و ائمه جماعات باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده نموده و آن را در راه اعتلای اسلام و نظام بکار بگیرند .

وی با تأکید بر اینکه مساجد خانه های امن الهی هستند گفت : از فرصت نامگذاری روز مسجد باید جهت فعال‌سازی مساجد درشهرستان استفاده کرد و در حقیقت یک بازنگری در امور مساجد در راستای بهره‌گیری از این خانه امن الهی ایجاد کرد .

فرماندار مراوه تپه در این همایش با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان ابراز داشت : شهرستان مراوه تپه از لحاظ تخصیص اعتبارات برای سومین سال متوالی بیشترین اعتبارات را بعد از شهرستان های گرگان و گنبد در استان به خود اختصاص داده و این نوید خوبی برای توسعه شهرستان می باشد .  

در ابتدای مراسم سروان خسروی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراوه تپه ضمن عرض خیر مقدم از تلاش های ائمه جمعه و جماعات قدردانی کرد .

در این همایش حاج آخوند غراوی فر امام جمعه شهر مراوه تپه ، حاج ناصر آخوند قزل امام جمعه روستای قازانقایه ، قاسم اوزین دوجی ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسام الدین دوجی به عنوان نماینده فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان به سخنرانی پرداختند .

در پایان این همایش از کلیه ائمه جمعه و جماعات شهرستان تجلیل شد .

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 675
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1393

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 172
بازدید دیروز: 207
بازدید ماه:4291
بازدید سال:10579
بازدید کل:965660