عضویت    ورود
ورود به سایت
» آموزش های فنی و حرفه ای از طریق بستر سازی خود اشتغالی به حل مشکل بیکاری کمک می‌کند


آموزش های فنی و حرفه ای از طریق بستر سازی خود اشتغالی به حل مشکل بیکاری کمک می‌کند

 آموزش های فنی و حرفه ای از طریق بستر سازی خود اشتغالی به حل مشکل بیکاری کمک می‌کند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، امان محمد باشقره فرماندار شهرستان مراوه‌تپه در دیدار با دکتر کرایلو مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان اظهار داشت: سرمایه انسانی نقش محوری در توفیق کشور برای ورود به اقتصاد جدید ایفاء نموده است.

رئیس شورای مهارت شهرستان مراوه تپه افزود: آموزش های فنی و حرفه ای به دلیل توأم نمودن آموزش‌های نظری و عملی از توانایی زیادی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروی ماهر مورد نیاز بازار کار در کشور ایجاد می کنند.

نماینده عالی دولت با اشاره به ضرورت شناخت نیازهای جامعه روستایی افزود: لزوم توجه به نیازهای قشر جوامع روستایی و هدایت آنها در افزایش توانایی ها و مهارت های فنی و اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست.

باشقره تاکید کرد: ارتقای سطح مهارتی جوانان روستایی می بایست به گونه ای باشد که آنها را به سوی بهینه سازی روش‌های تولیدی و بهره وری از امکانات موجود سوق داده شود.

وی در خصوص ضرورت نیازسنجی روستائیان افزود: برای آموزش و مهارت با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود در هر روستایی نیازسنجی شده و احصاء گردد تا برای هر روستایی متناسب با ظرفیت ها نسخه ای پیچیده شود که هم طرح موفقی باشد و هم اینکه خود مردم روستاها بخواهند صورت بگیرد و به گونه ای که تأمین کننده بخشی از اهداف توسعه روستایی باشند و از مهاجرت آنان از روستاها جلوگیری نمایند.

در ادامه این دیدار دکتر حمزه کرایلو مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان ضمن قدردانی از حمایتهای فرماندار شهرستان و با اشاره به روند اجرای پروژه ساختمان فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: در حال حاضر بخش اداری و کارگاه‌های این مرکز تکمیل گردیده و خوابگاه و رستوران آن نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

در این دیدار آقایان جافر معاون اداری و پشتیبانی، آرزه رئیس مالی اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان و بیصوت رئیس اداره شهرستان نیز حضور داشتند.

 آموزش های فنی و حرفه ای از طریق بستر سازی خود اشتغالی به حل مشکل بیکاری کمک می‌کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 18
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4704

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 531
بازدید ماه:11639
بازدید سال:57172
بازدید کل:1012253