عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فرماندار مراوه تپه : حمایت از کالای ایرانی باعث کاهش آسیب و معضلات اجتماعی خواهد شد.


فرماندار مراوه تپه : حمایت از کالای ایرانی باعث کاهش آسیب و معضلات اجتماعی خواهد شد.

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار مراوه تپه : حمایت از کالای ایرانی باعث کاهش آسیب و معضلات اجتماعی خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اسمعیل تاجی ضمن  آرزوی قبولی طاعات و عبادات بویژه در شب های قدر و ابراز امیدواری از بهره مندی از فضایل و برکات ماه مبارک رمضان و ایام باقی مانده ، از آحاد جامعه در حضور باشکوه در راهپیمائی روز جهانی قدس بویژه مردمولایتمدار شهرستان مراوه تپه تقدیر و تشکر کرد.
رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت : در شهرستان مراوه تپه اعتبارات ویژه ای در جهت پوشش دیجیتالی تلویزیون تخصیص یافت و بهره مندی اکثریت مردم از پوشش شبکه های تلویزیونی و پوشش کامل برنامه های جام جهانی فوتبال صورت گرفته که حدود یک ماه از اوقات فراغت جوانان پیرامون جام جهانی خواهد بود.
وی از نمایش شایستگی تیم ملی کشورمان در میادین بین المللی با ارائه بازی شاداب و تماشاگر پسند در جام جهانی سال 2018 کشور روسیه ابراز امیدواری کرد.
تاجی افزود: حضور تیم ملی کشور در میادین بین المللی یک رسالت های فرهنگی است، در زمانی که دشمنان با اسلام ستیزی خود سعی در نشان دادن و معرفی غلط از دین مبین اسلام عنوان آن در زمره یک دین متهجر هستند.
فرماندار مراوه تپه ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی بیان داشت :  در امور اقتصادی با نسخه ای که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبیین نموده ، طرح اقتصاد مقاومتی است و برابر فرمایشات ایشان راه و لازمه ی خود کفائی و استقلال اقتصادی حمایت از کالاهای داخلی است، اگر حمایت صورت گیرد باعث کاهش آسیب و معضلات اجتماعی خواهد شد، چرا که با خرید هر کالا-داخلی- یکنفر مشغول خواهد بود.
تاجی گفت: رفع و کاهش آسیب های اجتماعی بدور از اشتغال و پر کردن صحیح اوقات فراغت میسر نیست و امیدوارم دست به دست هم بدهیم و هم باعث رونق بازار و کسب و کار شویم و با فرهنگ سازی درست جوانان را به سمت و سوی صحیح هدایت کنیم .
وی افزود: یکی از معضلات جامعه، انتظار تامین شغل از دولت است، این فرهنگی است که از طرف بیگانگان به ما تلقین می گردد، اشتغال بایستی توسط روستائیان و سرمایه‏گذاران و افراد باشد، هر سرپرست خانواری که بتواند برای افراد تحت تکفل خود شغل درآمد زا ایجاد کند یک کارآفرین موفق بوده و کار وی یک کار عبادی و فرهنگی و خدمت به دولت است.
ـ رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: برنامه ها و کلاسهای آموزشی دینی و مذهبی در حد امکان به جهت ارتباط بهتر و انس بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان در مساجد برگزار گردد.

 

فرماندار مراوه تپه : حمایت از کالای ایرانی باعث کاهش آسیب و معضلات اجتماعی خواهد شد.

 

فرماندار مراوه تپه : حمایت از کالای ایرانی باعث کاهش آسیب و معضلات اجتماعی خواهد شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 391
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1921

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:1976
بازدید سال:1976
بازدید کل:957057