عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مراوه تپه بمناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش


پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش وپرورش شهرستان مراوه تپه بمناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

"وظیفه آموزش و پرورش تربیت یک نسل است.  "    مقام معظم رهبری (مدظله العالی )
خداوند متعال برای هدایت و تربیت جامعه ی بشری رسولان و کتابهای آسمانی را فرو فرستاد تا بشریت بتواند در مسیر سعادت ،معرفت و خوشبختی گام بردارد و در سایه علم و دانش جامعه ای بر مبنای فضیلت  و کرامت انسانی بنا نهد .
در این بین آموزش و پرورش هر کشور بنیادی ترین و مهم ترین نهاد تربیتی  و رکن رکین توسعه وزیربنای فرهنگ و اخلاق در بین  آحاد جامعه می باشد وقطعا رشد و تعالی و بالندگی  آن در گرو توسعه و تقویت مشارکت وبهره گیری از همه ی ظرفیتها و پتانسیل های موجود در بوده و حضور همه جانبه مردم ، مسئولان و نهادهای مدنی و اجتماعی را می طلبد .
تشکیل شورای آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان اصلی و بالاترین مراجع تصمیم گیری در آموزش و پرورش و مدارس می باشد که هدف از آن  تحقق و تعمیق فرهنگ مشارکت آگاهانه و موثر درتعلیم و تربیت است .ترسیم افق های روشن آینده و شکوفایی استعدادهای سرشار فرزندان ایران اسلامی و اربیت نسلی نواندیش ، انقلابی و اسلامی با بر افروختن چراغ معرفت و اهتمام جدی فرزانگان علم و ادب  میسر می گردد. آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به  عنوان اساس و شالوده پیشرفت و ترقی نظام اسلامی به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند. در این میان موضوع مشارکت در دستگاه های بزرگی همچون آموزش و پرورش  امری ضروری است که مشارکت فکری افراد برجسته و دلسوخته نظام تعلیم و تربیت، از آن، یک آموزش و پرورش فعال و پویا خواهد ساخت.
 سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش (24 لغایت 30 ) دی ماه را گرامی داشته و ضمن تقدیر و تشکر از همه دلسوزان و زحمتکشان این عرصه ، اميدواريم كه با همدلی و  مساعدت هاي هر چه بيشتر اعضاي محترم شوراي آموزش و پرورش ،فرهنگيان  عزیز ،والدین محترم ، خيرين گرانقدر و معتمدين ارجمند شهرستان و بابرنامه ریزی صحیح و بهره گيري از كليه منابع و امكانات موجود شهرستان بتوانيم قدمهاي موثري در جهت ارتقاي كيفي و كمي فعاليت هاي آموزشي و پرورشي و رفع تنگناهاي موجود آموزش و پرورش شهرستان برداريم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 395
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1848

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 523
بازدید دیروز: 101
بازدید ماه:711
بازدید سال:6999
بازدید کل:962080