عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه در محل آرامگاه مختومقلی فراغی


برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه در محل آرامگاه مختومقلی فراغی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه در محل آرامگاه مختومقلی فراغی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، اولین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضا و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن تبریک سال نو ، تقارن آغاز سال جدید با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به فال نیک گرفت و اظهار داشت : همانگونه که بر اساس روایات تولد دختر در یک خانواده موجب برکت خانه می باشد سالروز میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) موجب برکات فراوان برای کشور عزیزمان خواهد شد .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به تلاش های شبانه روزی ستاد تسهیلات سفر از کلیه دست اندر کاران ستاد تسهیلات سفر های نوروزی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت : بحمدالله با همکاری و مشارکت مسئولین و فرهنگ سازی مردم شهرستان سال به سال مراجعه گردشگران و مسافران نوروزی بیشتر شده و شهرستان مراوه تپه به عنوان مقصد گردشگری شناخته شده است .

وی همچنین از کلیه ادارات از جمله دادگستری و نیروی انتظامی که در ایام ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا نهایت همکاری را داشته اند تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد : مردم ایران 29 اردیبهشت سال جاری یک حماسه ملی دیگر را به ثبت خواهند رساند چرا که انتخابات های ایران اهمیت جهانی دارد .

فرماندار مراوه تپه گفت : مقام معظم رهبری امسال را به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین نموده اند و اینکه چندین سال است اقتصاد مقاومتی در کلام ایشان تأکید می شود اقتصاد مقاومتی را در 10 مقوله برای ما تبیین نموده اند که این چراغ راه ماست و از ادارات شهرستان انتظار می رود که بر اساس این الگوی ده گانه که بخش اعظم آن مردمی بودن اقتصاد مقاومتی است اقدام گردد .

تاجی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی بیان داشت : برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی که هر ساله در جمعه آخر اردیبهشت برگزار می شد به دلیل تقارن با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به 14 و 15 اردیبهشت تغییر یافت که مهمان های ویژه ای هم خواهد داشت و لازمه برگزاری مطلوب این مراسم همکاری و مشارکت ادارات و مردم می باشد .

وی با تأکید بر اینکه مراسم مختومقلی فراغی یک رویداد ملی بوده و صرفاً مختص شهرستان مراوه تپه نیست افزود : کمیته های مختلفی در ستاد دائمی بزرگداشت مختومقلی فراغی تشکیل شده و هر یک از این کمیته ها در حیطه کاری خود انجام وظیفه خواهند کرد و علاوه بر آن جهت استقرار نیروهای انتظامی و یک اکیپ درمانی در محل آرامگاه و اتخاذ تمهیدات لازم توسط ادارات آبفار ، برق ، راهداری و حمل و نقل جاده ای و ... جهت ارائه خدمات به مهمانان صورت پذیرد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اذعان داشت : تمام تلاش ستاد انتخابات و اعضای هیئت های اجرایی بر این است که این یک فضای سالم و برابر جهت رقابت داوطلبین مهیا کنند چراکه همواره حق انتخاب با مردم بوده و مردم کاندیدای اصلح خود را انتخاب خواهند کرد .

فرماندار مراوه تپه ضمن آرزوی موفقیت برای همه و آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه رجب المرجب اذعان داشت : از نظر حضور و مشارکت چه در مراسم های بزرگداشت مختومقلی فراغی و چه در انتخابات مردم ما ثابت کرده اند که همیشه حامی و پشتیبان نظام هستند و مسئولین هم باید قدردان مردم بوده و در جهت تسهیل حضور مردم گام بردارند .

در این جلسه که در محل آرامگاه مختومقلی و داخل آلاچیق برگزار شده بود حاج آخوند غراوی فر امام جمعه شهر مراوه تپه و حجت الاسلام اسعدی رئیس دادگستری شهرستان به سخنرانی پرداخته و محمد نظر بهادر رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، قاسم اوزین دوجی رئیس اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی و مهندس خطیبی رئیس مخابرات شهرستان به ارائه گزارش عملکرد ادارات متبوع خود پرداختند .

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه در محل آرامگاه مختومقلی فراغی

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه در محل آرامگاه مختومقلی فراغی


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 441
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1628

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 2
بازدید ماه:18
بازدید سال:6306
بازدید کل:961387